ATENTIE! Capitolul acesta îi este dedicat lui Danonino12345
~Alexia P.O.V.~
Ma trezesc la un piept tare si cu o durere imensa de cap. Ma uit in jur si vad ca e o camera frumoasa si aranjata. Brusc durerea de cap devine coplesitoare si imcep sa gem incet dar totusi baiatul pe care am dormit se trezeste si se uita drăgăstos la mine. Avea un zambet de nedescris de frumos si ochii lui stuclosi ma vrajesc. Ne uitam asa unu la altul timp de cateva minute pana cand el rupe contactul vizual si se apropie de mine sarutandu-ma cu tantrete. Eu îi raspund la sarut si ma tranteste pe pat el peate mine. Imi linge buza inverioara in semn de permisiune iar eu io dau deschizand gura. El duce nivelul la unul erotic si plin de pasiune. Din pacate sarutul nostru este spulberat de Unchiu'Selendy. Da da mi-a povestit Patricia totul cat timp am dormit. Îi stiu pe toti...dar cel mai mult ma socat sa aflu ca Jeff e criminal.
-Unchiu'Slendy ce faci?il intreb sarindu-i in brate
-Pai bine nepotica mea!raspunde el
-Pai te rog sa plecii fiindca mi-ai intrerupt momentul special cu Jeffy!spun nervoasa
-Scuze dar am treaba cu el! Jeff vino!spune ultima parte cu cruzime
-Unchiu'Slendy eu ma duc la coafor,la salon si dupa la mall. Am banii din cont. Nu ma asteptati vin pe la 14:00!spun indreptandu-ma spre dulap
-Dar acum e 8:00!spune unchiu'Slendy
-Da!raspund sec inchizand usa si ducandu-ma la dulap. I-au un tricou de-a lui Jeff si merg in baie unde fac un dus destul de scurt. Imi i-au halatul pe mine si realitatea ma loveste. Eu nu am haine la Jeff. Ma concentrez si ajung in camera mea cu tot cu tricou. Imi i-au lenjeria intima rosie si dupao pereche de blugi albi rupti,un maieu simplu negru si peste un tricou scurt rosu. In picioare imi i-au tenesii cu tocul ascuns,tot rosii. Imi i-au deasemene banii din camera parintilor si o posetuta rosie. Ies din casa si prima oprire e la mall. Ajunsa acolo intru in toate magazinele si imi cumpar lucruri pentru acasa,asta fiind la unchiu'Slendy. Printre el cateva richite superbe,cam decoltate si scurte dar e 13 august oameni buni! Machiaje,haine de casa,pantofi bijuterii,am cumparat de toate. Acum voi merge la salon si dupa la coafor. La salon am stat inca doua ore pe langa cele 3 petrecute la mall dar ungile mele aveau o mare nevoie de îngrijire. Deja e 14:00 si eu nu am terminat. Noroc ca coaforul e chiar lângă.Acolo am stat cam o ora. Acum cu noile mele puteri duc plasele acasa si fac o mica vizita doctorului si dupa inca o ora petrecuta acolo sunt gata. Pai daca nu stiati ma-m vopsit. Acum sunt brunetă si am si ombre. Iar la doctor am fost sa imi schimbe culoarea ochilor. I-am facut albastri. Acum in doua secunde sunt acasa si îi vad pe toti agitati.
-Hei!tip eu si ei se intorc la mine
-Alexia,tu esti?intreba unchiu'Slendy
-Da unchiu'Slendy!raspund eu
La mine vine Sally impreuna cu Alice si imi inmaneaza o invitatie. O i-au si le multumesc.Citesc scrisoatea si de fericire lesin. Ei...eu cred ca a fost si ca nu am mancat de ceva timp dar de fericire mai mult. Jeff ma invitat la o intalnire! O intalnire?! Ma ridic si il pup pe obraz pe E.Jack care a venit sa vada de mine. O tulesc in camera mea si a lui Jeff si raman inchisa acolo pentru doua ore jumatate. Insfarsit am treminat. A durat multf fiindca am avut de aeles intre 3 rochii. Una alba,mulata din piele,cu tinte care i.ar fii produs o erectie mare lui Jeff,una piersic cu dantelă, in zona pieptului stransa si una intr-o combinaţie de albastru,mov si turcuaz la piept cu sclipici ai pietricele si in jos cu imprimeu de leopard mai bufanta. Va dati seama ca am ales.o pe ultima. Desigur am ales o pereche de pantofii superbi albi cu pietricele,cercei din safir mov,un lantisor din argint si safir mov in forma de trifoi. Desigur manechiura de la salon. Machiajul a fost destul de sumplu:font de ten,blush,pudra,ruj roz,tus,rimel si fard mov. Pe langa acestea am adăugat parfum si un plic alb. Totul merge perfect cu ombre-ul meu. Arunc o ultima privire in oglinda si un fior ma face sa cad jos. Ma ridic,scutur praful inexistent de pe rochie si ies din canera. Cand ies ce sa vezi? Toti la usa stand unii peste altii.
-Ce faci voi aici?intreb eu stind deja raspunsul
-Pai...incep ei nestiind ce sa zica
-Da sunt bine si nu vreau sa iesc cu tine E.Jac sau cu tine Ben. Si pentru numele lui Dumnezeu capul va sta numai la tampenii!spun eu gesticuland totul cu mainile
-De und...
-Sunt nepoata lui Slenderman! La ca va-ti gandit?!îi tai eu propozitia lui Ben
-Acum ma scuzati ma asteapta Jeffy!
Dupa ce le spun asta cobir pe scarii incet si senzual. Jeff vorbeşte cu Unchiu'Selndy dar cand acesta îi zice ceva se intoarce spre mine si ramane cu gura cascata si ochii cat cepele. Pana la urma se trezeste din visare si ma ajuta sa cobor ultimele scari. Imi saruta mana si imi face semn spre Unchiu'Slendy
-Sa nu ne astepttati! Tip eu iesind ca o felina pe usa. Ah ce uituca sunt,de la emotii am uitat sa vi-l descriu pe Jeff. E imbracat intr.un costum negru,cu camasa alba descheiata la primii nasturi.Ma conduce spre masina,imi deschide usa si ocoleste urcandu-se la volan. -Esti foarte frumoasa!spune el
-Multumesc! Pot spune asta si despre tine!raspunde eu
-Sper ca-ti plac surprizele!spune el zâmbind
-Imi plac surprizele dar iubesc surprizele din partea ta!
Mai mergem cu masina,un superb BMV negru si opreste la marginea unei paduri. Se apleaca peste mine si ma saruta pe nas. Apoi imi leaga o panglica la ochii. Nu spun nimic si cand ne oprim imi da panglica jos vad.......
Pam pam pammn! Iar suspans... Sper sa va placa capitolul! Am un anunt de facut daca va plac anime,vampirii,dragostea si paranormalul uitativa la Stike the Blood.L-am lasat si la media. Are 26 de parti. E genul.La media mai e si tinuta completa a Alexiei. Scuzati mici gresili gramaticale. Voi corecta cândva.
KISS A BOY\GIRL♥♡♥
CITEȘTI
Sange nevinovat(Jeff the Killer)
RomanceUn mare criminal fara inima intalneste o fata. O fata ciudata si foarte frumoasa. Oare acel criminal va putea iubii vreodata? Va avea o familie fericita?Sau va ramane vesnic singur alaturi de amici sai? Numai daca cititi puteti afla...