Yazardan
Felix Açlıktan Bayılmıştı ameliyatta mücadele ediyordu Hyunjin pişmanlık hissinden Kendini öldürecek gibiydi neydi bu insanların acımasızlığı
Herkes kötüydü herkes acımasızdı Felix uyanmak istemiyordu fakat onun uyanması gerekiyordu Hyunjinin ona ihtiyacı vardı eğer Felix ölürse Hyunjin kendini affetmezdi çünkü sevdiği çocuğu kendi elleriyle evinin bodrumunda öldürmüş olucaktı madem Felixi seviyordu neden böyle yaptı insan sevdiğine yaparmıydı Hyunjin sinir hastasıydı sinirlenince kendini kaybediyordu küçüğüne böyle şeyler yapmak istemiyordu fakat hastalığı onu engelliyordu Hyunjin kendine söz vermişti tedavi olup sinirini yencekti Felix gözlerini çok şükür açmıştıD:"Lee Yongbok Gözlerini açtı durumu gayet iyi ama vücudunda kesikler ve yaralar çok fazla 2-3 gün burda kalması gerek kemikleri erimiş nerdeyse yemek yemesi gerekiyor"
Hy:"Sağolun görebilirmiyim"
D:"Evet görebilirsiniz"Hy:"F-Felix"
F:"Lütfen birdaha hiç bir şey yapmıcam lütfen bana zarar verme"
Hy:"F-Felix ben çok özür dileri"
F:"Kaçıncı Özür bu 3 yanlış 1 doğruyu götürür"
Hy:"Bu sefer ciddiyim tedavi olucam ve bir daha dokunmıcam sana"
F:"Ne tedavisi!?"
Hy:"ben sinir hastasıyım"
F:"Artık beni ilgilendirmiyor"
Hy:"kendimi düzelttim sana yemin ederim"
F:"Dediğim gibi Güneş Doğarken Ay Batar Ay doğarken Güneş batar yani elbet biri batar o yüzden bizde böyleyiz ikimizde batıyoruz"
Hy:"Sen Astronomi mi okudun?"
F:"Evet sen beni kaçırmasan astronomi okucaktım"
Hy:"Seni okutursam beni affedermisin?"
F:"Seni Sadece Zamanla affedebilirim çaldığın zamanlarımı geri ver"
Hy:"Söz telafi edicem"
F:"Peki"O günden sonra bana çok iyi davranıyordu eve bir psikolog geliyor ona tedavi veriyordu belkide değişmişti yani bir süreliğine....
Hy:"Bak sana yemek getirdim"
F:"Sağol"
Hy:"Ben yediriyim mi?"
F:"Gerek yok"
Hy:"Hala sevmiyor musun? beni"
F:"Ben seni hiç sevmedim Hyunjin"
Hy:"Seni sevmekten vazgeçmecem Felix"Kimseye güvenim kalmamıştı en çokta Hyunjine onu sevmiyordum ya da sevemiyorum hiç kimseye güvenim veya sevgim kalmamıştı hepside acımasız insanlar yüzündendi bazen insan değilim diye düşünüyorum çünkü insanlar için aşırı iyi biriyim
Ve hep iyi biri kalıcam..........