BÖLÜM-1 Gece!

14 3 2
                                    

Yazdiklarim pek begenilmedi galiba. Uzuldum dogrusu. Okuduktan sonra begenpek pekte zor olan bisi deil bence arkadaslar. Lutfen suan butun hevesim kacti amaa yokk ben pes edermiyim. Tabikii etmem. Umarim begenirsiniz. Yani yorum yaparsaniz memnin olurum arkadaslar tessekkur ederim tekrardan.



Ve geldi genc bayan istanbula..
İki gun sonra okullar acilacak ve genc bayan bu gece döndü.Huzurum dedigi istanbulun en sevdigi yeri olan bogaza gitti yine.Derin derin çekti içine kokusunu.Huzurunu...Ve dikti gozlerini ileriye ufuk cizgisine.Bakti derin derin..
Ozlemini gidermek ister gibiydi ama genç bayanda biliyordu ki bogazin bir kosesine sığınip sabaha kadar kirpmadan o yosun gozlerini izlesede..Yakalasa Yakamozu da.. Yinede doyamayacakti Deniz'in serin sularinin kayaya carptiginda cikardigi o mukemmel sese,o guzel kokuya..
Aklinda ki tek duşuceydi bu yil baslayacak olan doktorluk staji.. Zordu onun icin ama yapmisti. Hayalini kurdugu.gece demeden,gunduz demeden calisip didinip,uykusuz kalmaya deger dedigi seyi yapmisti.. Basarmisti.. Ailesi ve cevresindeki her kez tarafindan gurula aniliyordu Heja.. Doktor okudugu,oldugu icin deil de, Hayallerinin pesinden kostugu icin..
Derin bi offf cekti genc bayan.. Hayatinda ki butun kayiplaraa gelsindi..
..Ama farkinda deildi ki genc bayan onu izleyen bir adamin var oldugundan..
........
Derin derin dusunuyordu genc adam.Hayatinda yitip gidenleri,sevdigi ve kaybettigi biricik ablasini. Biriciğinden geriye kalan iki kucuk biricigi..
Ahh kafasi nede çok dolmustu boylee.. Sahi kac guundur gelmiyordu bogaza? Kendi dusunceleri icinde boğuşurken sol tarafinda bir bankin uzerine oturmus olan vee koca birr "offf" ceken genc bayan cekti dikkatini..
Acaba derdi ne? Die dusunmeden alikoyamadi kendini.. Kafasini iki yana sallayip dusuncelerinden siyrildi.. Kafasini tekrar Deniz'in essiz güzelligine cevirince yeniden geldi aklina.. Bir haftadir aldigi tehditler.. Pislik herifler yeğenleriyle tehdit etmistiler onu.. Yekta kafasini dagitmak icin sol tarafinda oturup deniz'in essiz guzelliginde kaybolmus olan kadina bakti.. Uzun beline kadar uzanan gece gibi siyah saclari vardi..
Gözleri denizin ve ayin isiltisinda parildiyordu sanki..
Sustu genc adam. Hem konusacak neyi vardi ki? Huzur buldu yine kiyiya carpan suyun cikardigi seste. Ve aklina geldi yillar once yitip gidilen huzuru.. Dalgindi genc adam cok hemde. Siğinacak tek bir dali,tek bir güven salgilayan insan yoktu yaninda..
Sahi annesi bile ihanet etmemişmiydi kendi biricik evladina? Etmisti. Arya ve Nevfel geldi aklina biricik cani yeğenleri.. İkiz diler evet ama birbirlerine çok çelişkili bir kişiliğe sahiptiler.. Ahh o ufakliklari ozlediğini fark etti.. Ve ayaklandi.. Gitmek icin evine..
.........
Eve geldi Heja sessizce açti kapiyi ve süzüldü içeriye.. 3 Aydir kapali olduğu için toz olmuştu her yer. Usulca gitti pencerenin yanina ve açti Boğazi gosteren teraz kapisini.. Evi temizlemesi gerekiyordu ama bu işi yarina birakip. Odasina gitti ve hemen dus aldi.. Abisinin o'na doğum gununde hediye ettigi slwestir baskili pijama takimini giydi ve usulca suzuldu yataga...
......
Eve gelmiş idi genç adam. Sessizce yukari Nevfel'in odasina gitti ilk olarak.. Nevfel nevresimi üzerinden atmis yildiz şeklinde uyuyordu.. Genç adam gülümseyip gitti ufakliğin yanina. Yanağına küçük masum ama duygu yüklü bir öpücük kondurdu. Üzerini örtü ve çıktı geldiği gibi usulca.. Arya'nin yanina gitmek için tam açıcakti ki kapiyi alt kattan büyük bir gürültü geldi kulağina. Kapiyi acti genc adam.. Arya yatağinda oturmus gözünde ki yaşları silmeye çalisiyordu. Kostu yekta Arya'nin yanina..
-İyimisin dayicim?neyin var?neden ağliyorsun? Arya sadece susuyordu. Arya usulca açtı ağzını ve o sırada kan bosalmaya basladi ufakligin agzindan.. Yekta delirmişçesine korumalara seslendi ve yegenini alip hastane kosturdu.. Arya biricik dayisinin kucağında sarsılarak ağlıyordu. Yekta şöfere bagirdi kapidan cikar cikmaz.
-Çalıştır arabayı Muratt..
Murat kosarak acti arabanin arka kapisini ve kendi yerine gecti oturdu şöför koltuğuna.. Yekta arabaya biner binmez en yakin hastaneye goturduler ufakligi. Yapilan bütün tahliller sonucunda hiç bir şey yoktu ama ufakligin agzinda ki kan bir turlu durmuyordu. Titriyordu Yekta. Korkudan,sinirden, delirmis gibi ordan oraya bagiriyor ve emirler sarf ediyordu. Evde de büyuk bir telaş vardi.. Butun herkez kim olduguna bakiyor fakat hicbir sey bulamiyorlardi. Kameralarin da o saatlerde bozulmuş oldugu anlasilmisti zaten. Yapilan butun mudahalelere ragmen ve tahlillere rağmen bir turlu durmuyordu kan. Doktorlar Arya ya müdahale etmek yerine ambulas ile Fakülte hastanesine sevk edildi.. Ufaklik cok korkuyordu. Zavalli Arya..
Mirildan di genç adam... Yine,yeni bir gece ve yine yeni bi aci.. Bir damla yas döküldü Deniz gözlerinden...

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin