BÖLÜM-2 İLK BAKIŞ

9 2 2
                                    

Meraba arkadaslar. Umutsuz vakayim deil mi? Neyse...

Bir cuval inciri mahfetti gozlerimden dusen damlalar...

BÖLÜM 2

Uyandı genç bayan uykusundan.. Banyoya gidip günlük işlerini hallettikten sonra elini yüzünü de yikadiktan sonra çıktı banyodan. Mutfağa gelip kahvalti için ilk olarak çay suyu koydu ısıtıcıya. Dolaptan kahvaltiliklari almak için açtığın da dolabin bos olduğunu görüp"SİKTİR" diye mirildan di. Markete gitmek icin hazirlandi.altina bi mavi kot giyip uzerine de pembe bi atlet veavi mini t-shörtünü giydi. Markete gittiginde gerekli butun esyalari alidigindan emin olduktan sonra kapiya dogru ilerlerken. Yorgun,bitkin ve daha dogrusu gözleri şişmiş ve etrafi kizariklarla cevrili olan Deniz gibi mavi gözlü bi adam ve yaninda da 4-5 yaslarinda kucuk bi kiz gordu.Kiz kafasini kaldirip genc bayana kaslarini catarak bakinca Heja sasirdi biraz ama bozuntuya vermeden kasa(onlarin yanina) dogru ilerleyip sirasinin gelmesini bekledi.. Kucuk kiz birden oksurunce genc bayan mesleki psikolojik aliskanlik olarak hemen egildi ve kizin boyuna geldi daha sonra ona daha dikkatli bakmaya basladi. Rengi solmustu. Atesi varmi die elini anlina goturrken bir el tarafindan durduruldu..
....
Genç adam sabaha kadar uyuyamamişti. Başı ağırdığı icin iki agri kesici almisti ama bi türlü durmuyordu,dinmiyordu ağrısı. Ağzinda bir kac kufur mirildanip ayağiya kalkti ve Arya'ninyattigi odanin kapisina dogru yanina gitti. Kapiyi acip iceri girdiginde Arya'nin gözlerinin yaşlı olduğunu gördü ve endiseyle ufakligin yanina dogru gidip konusmaya basladi genc adam.
-Neyin var kızım? Bi yerin mi ağırıyor? Arya susup aglamaya devam etti. Zaten icine kapanik bi kizdi artir daha da beter oldu. Bu sorunun üstesinden nasıl geleceğini düşünmekten alikoyamadi kendini.. Daha sinra kafasini iki yana salladi bu dusuncelerden kurtulmak ister gibi ve tekrar dikkatini kızı gibi sevdigi yeğenine verdi..
-Neyin var prensesim? Konus artik lütfen bi tanem beni korkutuyorsun. Kormami,üzülmemi istermisin? Die sordu genc adam bu durumun Arya icin en önemli durumlardan biriydi. Kimsenin onun icin uzulmesine dayanamazdi. Ve simdide oyle oldu zaten. Konusmya basladi ufaklik..
-Üzülme dayi ben sadece canim çikolata istemişti. Ufaklik konustuktan sonra dayisunin verecegi tepkiyi merak ettigi icin kafsini kaldirip baktiginda dayisinin guldugunu gordu ve oda dayanamayip gulmeye basladi. Yekta ayaklanip gitmeye hazirlaninca ufaklik seslendi..
-Nereye gidiyosun ki dayi?
- Markete bi tanem sende gelmek istermisin?
-Evvvvetttt!! Die bagirip dayisinin boynuna atladi.. Yekta doktorla konusup yegeniyle birlikte hastaneden ayrilip markete gittii.. Yegeninin istedii butun abur cuburlari almis hastaneye geri donme zamani gelmisti kasaya ilerleyip siranin onlara gelmesini bekliyorlardi. O sirada Bir bayan yaklasti yanlarina durdu ve siranin kendisine gelmesini bekledi.. Arta öksürünce genc bayan eğilik kucuk kizi kontrol etmeye baslamisti. Tam elini kizin alnina koyacakken durdurdu onu ve ters ters bakmaya basladi. Genc bayan konusmaya basladi..
-Üzgünüm! ben şey sadece mesleki alışkanlık..
Heja neden boyle bir tepki gordugunu anlayamamisti ama bozuntuya vermeden konusmaya devam etti.."Ufaklik nasilsin? Atesine bakmama izin verirmisin? Heja bunlari sorarken Arya hic istifuni bozmadan dayisina donup konusmaya basladi.
- Gidelim artik dayi. Bitmedi mi isimiz?
-Bitti..
Genç adam Heja ya bakinca bu kizi nerde gördum ben acaba die dusunmeye basladi. Bir kac dakika boyunca Heja ile Yekta birbirlerine baktilar. Genc bayan Yekta icin Deniz gözlü die dusunurken,Yekta Yosun gözlü die dusunuyordu.. İkisi arasinda ki bu sessiz ve sözsüz olan bakismayi Arya bozdu..
-Dayii! Die seslenince cikip gittilerr.. Genc adam hastaneye varana kadar hiç konusmadi. Arya hastaneye gelene kadar yolda uyuyakalmisti. Yekta kucagina aldiğı gibi ufakliğını odasina birakti.. Ve oda biraz dinlenmek icin Deniz gozlerini yumdu ama yumar yummaz o Yosun gözlü kız geldi aklina.. "Siktirr" die mirildanip kafasininiki yana sallayip uyumaya calisti...
........... .
Genç bayan eve gelmisti ama akli hala ordaydi. "Deniz gözlü adam" die mirildandi kendi kendine.. Kendine kizdi sonra ne "yapiyorum ben birdaha gormeyecegim bi adamin gözlerinde neden bu kadar takildim kaldim. Ah tabi yaa ben Deniz gozlerin hastasiydim. Genc bayan kahvaltisini bitirdikten sonra odasina gidip ustunu deistirdi. Bir spor şort ve pembe atlet giydi ve sacini tepeden genis bir topuz yaparak temizliğe girişti...
............
Genç adam telefonunun sesiyle uyandi uykusundan.
-Alo! Kendinden emin ve tok cikmisti sesi her zaman ki gibi..
+Meraba Yekta DEMİR! nasilsin gorusmeyeli?
-Ne var lan sikik herif ne!! Die gurlenisti yekta ve odada uyuyan ufakligin orada olmadigini daha yeni fark etmisti..
-Nerde lan Aryaa Nerdee? Ona birsey olursa yemin ederim kendi ellerimle sıkarım kafana.
+Cık cık cık! Sana hic yakistiramadim DEMİR kufur senin agzina hic yakismiyor dogrusu..
-Nerde lannn nerdee?
+İhaleden geri çekildikten hemen sonra haa ama ihaleden son gun cekilmeni istiyorum.. İhaleden cekil ve ayni gun icinde suan hangi yatakta yatiyorsa onu yine orda bulucaksin.. Ama!! Diyip kahkaha atmaya baslayinca Yekta cildiricakmis gibi hissetti.. Gurledi yine yekta.
-Tamm lan tamm o sikik ihaledende çekilicem tamam ama ona bisey olursa hic dusunmem gelir seni sikerim anliyomusun lan beni!! Diye gurlemeye basladi...
........
Ve sonunda hafta sonu bitmisti. Heja bugun staj yapacagi fakulte hastanesine gidip is basi yapacakti ve cok heyecanliydi. Genc adam ise ihaleden cekildigi halde hala Arya'ya kavusamamisti. Sinirden kimse yanina yaklasaniyor,soylediklerine karsi gelindigi gibi yumrugu karsisindakinin suratina patlatiyordu....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin