Tiktokta paylaşacak çok anım var ama tiktok kullanmamaya yeminliyim simdi size ömrümün en güzel 1 haftasını anlatıyorum.
Bu yaz annemin kuzeni Furkan (25) evleniyodu. Kendisi Tekirdağ'da yaşıyor ve çocukluktan beri çok samimiyiz annemin değil de kendi kuzenim gibi baya yakınız işte. Furkanın bi kuzeni var Bulut (24)diye o anne tarafı olduğu için bizim bi akrabalığımız yok. Biz furkanla görüntülü falan konuşuyoken bulut da yanında oluyodu instagramdan falan ekledi ara sıra konuşuyoruz ama süreklilik kazanmadı hiç. Bulutun annesi Ayşe ablayla falan da çok iyiyiz İzmire geldiğinde hep gelir görüşürüz ama biz Bulutla daha önce hiç denk gelemedik. Bulut İstanbulda yaşıyo defalarca gitmeme rağmen hep bi engel çıktı ve biz birimizi hiç görmedik.
Biz bulutla düğüne birkaç ay kala konuşmaya başladık flörtleşiyor gibi değil veya yavşama vs yok ama çok garip bir çekim vardı. Neyse düğün zamanı geldi çattı biz 1 hafta önceden akşam 9 gibi benim arabamla babam, kız kardeşim, annem yola çıktık. Babamla dönüşümlü kullandık ve sabaha karşı 4 gibi anca orada olduk. İçeri girdiğim an tüm akrabalar (tüm asiret..) gecenin o saatinde dahi uyanık çay sohbet muhabbet oturuyolardı. Evi görmeniz lazım adım atacak yer yok ve o kadar yorgunum ki saatlerce araba kullanmışım birde uykusuzluk mahvolmuştum yani.
Birde bunlarda garip bi algı var İzmirden geldiğimiz için böyle saçma sapan sosyete muamelesi görüyoduk. Ne kadar zengin olursan ol düğün evi kalabalık diye çıkıp da bi otele gidemezsin kafasında hepsi ki ne kadar yanlış bir düşünce ( zenginlikle alakası yok ) Hepimiz bir hafta öncesinden gelmişiz zaten o düğün telaşı kalabalık falan yani ben bile pişman oldum bir noktada çünkü ayıp yani. Neyse baktım uyuyacak yer yok hepsiyle teker teker selamlaştık. (yeni tanıştığım akrabalar da var kurdish problems) gözüm deli gibi Bulutu arıyo ama yok yolda da çok konuşamadık zaten ama ben Tekirdağa geçiyorum orada görüşürüz dedi.
Baktım Ayşe abla da yok ortalıklarda en son furkanın annesine Havva teyzeye sordum Ayşe abla nerde diye önce bi güldü Bulutu mu sorcan dedi (yerin dibindeyim!) Yok gözüm onu aradı sadece dedim güldüm. Meğersem Ayşe ablanın migreni tutmuş duramıyormuş baş ağrısından birde kalabalık ses gürültü iyice tetiklemiş biz gelmeden iki saat önce bulut annesini alıp önce hastaneye sonra da evlerine İstanbula dönmüş. Ayşe abla nuru bekleyelim onu da alalım zaten yol yorgunu olur kız birde yatacak yer yok demiş ama çok ağrıdığı için bi şekilde gitmişler (öz kaynanam) Bulut bu süreçte bana asla yazmadı hani insan şu sebepten yokum dese eyvallah ama bi yandan kendimce dedim ne alaka amk çocuk sana açıklama yapmak veya hesap vermek zorunda mı ki?!
Sonra ben arabaya indim uyumaya Furkan aradı nerdesin diye kanka yatıyom arabada dedim telefonda ağzıma sıçtı sağ olsun napıyon arabada salak geliyom yanına dedi harbiden ben bulutu düşünmekten furkanın nerede olduğunu unutmuştum bile baktım arabayla yanaştı yanında da müstakbel eşi Esra var onların yanına geçtim selamlaştık falan insan bi arar geldim ben der diyerek de azar yedim güzelce ama o kadar yorgundum ki yemin ederim adım atacak halim yoktu. Sonra arabayı çalıştırdı nereye gidiyoruz diye sormadım sadece arkada uzandım uyudum ( boy 1.56) ne kadar yol gittik bilmiyorum ama uyandığımda bilmediğim bi evde yatakta uyuyodum. Güzel bi odadaydım yatak aşırı rahattı ya da ben çok yorgundum odanın loş ışığı dizaynı ve kokusu dikkat çekmeyecek gibi değildi.
Kalktım dışarı çıktım baktım salonda Furkan ve Esra da uyuyo evde çıt çıkmıyo susuzluktan da geberiyorum tek tek dolaşıp koskoca evde mutfağı arıyorum. Sonunda buldum ve mutfak masasında oturmuş sigara içen bulutu gördüm saat sabah 10 olmuş gözlerinden belli asla uyumamış. Kafasını çevirmesiyle muhteşem gamzeleriyle gülmesi bir oldu günaydın dedi. (GÜNÜM İSTE O AN AYDI)
BİSEY DİCEM BENİ EVE KADAR KİM TASIDI?Kalktı ayağa gökdelen amk (çocuk 1.90 boylarında esmer tenli dövmeli güzel vücutlu burnunda halka piercingi olan gayet eli yüzü düzgün yakışıklı bir çocuktu bu arada piercing aşşşırı güzel duruyodu) yeni uyanmış salak salak üzerimde XXL sweat (yaz olmasına rağmen yollar gece olduğu için soğuktu) altımda gri eşofman ve götten bacak ben amk mal mal bakıyorum çocuğa günaydın dedim. Hiçbir şey olmamış gibi su alıp içtim ve uyuduğum odaya geri döndüm. Peşimden geldi ve yanlış birşey mi yaptım dedi hiçbir sey demeden uyudum asırı uykum vardı ve utanmıstım. Yeniden uyandığımda saat 2 olmuştu Bulut da yatağın aşağısındaki koltukta uyumuş anlaşılan onun odasıymış. Onu uyandırmadan çıkayım derken kapı sesine uyandı bu defa ben günaydın dedim sırıttım YA O AN Bİ GÜLÜŞÜ VARDI VARYA KAFAYI YERSİNİZ günaydın ve hoş geldin dedi (canım artık burası benim de evim) Ayşe abla çoktan uyanmış kahvaltı hazırlamış onunla da selamlaştım kahvaltıda sohbet falan ettik sonra ben biraz daha uyumak istedim Furkan da yeter kanka nerene uyucan daha Tekirdağa gidelim arabada uyursun dedi. Bulut yok uykusu varsa kalsın nolucak sanki dedi Ayşe abla da ısrar etti ama yok Furkan haklıydı çocuğun düğün üstü işleri falan vardır illaki. O bir hafta içinde biz Furkan Esra Bulut ben baya takıldık bu süreçte Bulutla baya yakındım ama hala birşeyler netleşmiyodu. düğün günü geldi benim giyeceğim elbise siyah ve satendi üzerinde de yine saten naif bi baş yaptıracaktım kuaföre gitmem gerekiyodu ama burayı çok bilmiyordum ve kuaför falan aklıma gelmedi başımda kullanılacak herşey yanımdaydı ama yaz ve düğün sezonu olduğu için aynı gün içerisinde kuaför bulmam imkansızdı. Furkan ve Esra daha önceden ayarladıkları kuaföre gittiler. Bulutla kuaför kuaför gezdik istanbulda yalvar yakar araya alınıp yaptıralım diye acilinden yer bulduk ve harbiden güzel oldum Bulut da siyah gömlek siyah kumaş pantolon altında da polo ayakkabı giydi o da hoş görünüyodu gelin arabasını bulut kullandı ben önde yanındaydım Furkan ve Esra da arkadaydı. Konvoy falan derken salona gittik. Furkan ve Esra değil tüm ilgi ben ve Bulutun üzerindeydi. Ayşe ablanın, Havva teyzenin, Annemin bakışları harbiden görmeniz lazımdıı.
Güzel bir düğün oldu ve çiçeği kaptım.
( BU Bİ İSARET??)