Yeniden selam
Öncelikle kısa bir kendimden bahsediyorum adım Nur Dila 21 yaşındayım. Savunma sanatlarında yüksek lisanslı antrenörüm Ada koleji'nde bu branş altında öğretmenlik yapıyorum.Geçen hafta Beyza ile kahve içerken bir anda keşfetime çıkan video ile bungalov evlerini incelemeye başladık hoşumuza gitmiş ve hemen rezervasyon oluşturmak istemiştik. Daha önce Beyza ile tatile gittik, söz verdiğim farklı bir arkadaş gurubum vardı ama bunlara Beyza ile baktığım için o da gelecekti böyle bir durumda yok sen gelme başkasına sözüm var diyemezdim ki eminim beni anlayabiliyorsunuzdur.
toplu gidelim kız kıza nolucak ki tanışır kaynaşırlar dedim..
ama tahmin ettiğim gibi olmadı toplamda 7 kişi sözleştik Urla da güzel bir bungalov bulduk . Ecem, Şeyma, Gül, Şükran, Elif, Beyza ve ben (Ecem ablam)Ne ise biz gittik işte arabayı ben kullandım yolda oynak müzikler falan açarak soğukluğu gidermeye çalıştım ama birbirlerini sadece benim instagram hikayelerimden tanıyan insanları bir anda ne kadar ısıtabilirim ki dimi.
Vardığımızda üst katı üçgen olacak şekilde iki oda vardı.
fotoğrafın neden ters yüklediğini bilmiyorum..
Ne ise böyle iki oda vardı, aşağıda tek odada biri çift diğeri tek kişilik olacak şekilde yataklar vardı. Sözleşerek; Elif ve Şükran, Beyza ve Şeyma, Gül ve Ecem kalacaktı ben tek yatacaktım.
Kimse oda seçmeden herkes kafasına göre oturdular. Ecem valiziyle yukarı çıkarken Elif sağ odada biz kalacağız dedi. Beyza da hayır bizim eşyalarımız orada zaten şu an indiremem artık dedi.
(iyi bok yedin dilacım)Bir sonuca varamadılar ve Elif tavırlı şekilde aşağıdaki odaya götürdü eşyalarını.
İlk günden böyle olması çok hoşuma gitmese de fazla üzerine düşmeyerek Beyza ile alışveriş için merkeze çıktık.
Eve döndüğümüzde Elif ve Şükran da birbirine girmiş eşyalarını toplamış gitmeye hazırlanıyolardı. İkna etmeye çalıştıkça aynı zamanda suçlanıyordum.
(Neden amk??)
Bir şekilde ikna ettim ve gitmemelerini sağladım. İkisinin de suratı asık ve bir köşede telefonları ile ilgileniyolardı.
Tadım kaçmaya başlamıştı bu kadarı çocukçaydı. Kimseyi silah zoruyla getirmedim ben. Ayrıca evi tutan benim ödeme yapan benim her türlü alışverişi yalnız ödeme yaparak yapan benim ve memnuniyetsiz tavırları geriyordu beni. Mevzu para da değil sadece nankörlüktü. Akşama mangal yapacaktık yine kimse elini atmadı Beyzayla köpek gibi oraya buraya yetişmeye çalışıyorduk.