2.bölüm

4 1 0
                                    

Buraya yazcak bişey bulamıyom o yüzden direkt okumaya geçelimm<33




Hanji






Yeni işimdeki ilk günüm okuldan çıktım ve markete gidip istifa belgemi teslim ettikten sonra şirkete doğru yola koyuldum.2 vardiyalıydı benim okulum bitene kadar 1.vardiyada olan Suga'nın baya bir yardımı dokunuyor.Önce kıyafetlerimi değiştirdim ve Suga'yı yolcu ettim.Ondan sonra da birazcık şirketi dolaştım.Herkes harıl harıl çalışıyordu.Ilk işim için asistan Chaeryeong yanıma geldi ve Patronun 1 tane kruvasan ve çay götürmemi söyledi hemen hızlıca yemeği aldım ve servis tabağıyla odasına doğru yürümeye başladım.





Kapıyı açtım,baya büyük bi odaydı.Patron koltuğunda 21 yaşlarında bi çocuk oturuyordu.Kruvasanı masaya bıraktım.

-Hanji
Şey patron nerede?


-?
Burada?


-Hanji
Tam olarak nerde onu söylesene!


-?
Sakin ol be güzelim.Yeni mi geldin buralara?


-Hanji
Güzelim müzelim deme bak patron nerde!!



Çocuk yavaşca koltuktan kalktı ve Hanji'ye doğru ilerledi.Hanji'den uzundu ve alaycı bir duruşla onun gözlerinin içine bakıp;


Ben Lee Know bu şirketin sahibi.


dedi,Hanji o an çok utanmıştı.Işten atılacağına adı kadar emindi.Ama bir yandan çocuğun kokusu onu büyülemişti DUR YOKSA FEROMON? Hanji 3 ayda bir kızgınlık dönemine giriyordu ve 3 ayın geçtiğini bile anlamamıştı.Önceki dönemlerinde haplar kullanıyordu bir eşi olmadığı için .Zaman zaman bayılıyor,ateşi çıkıyor veya mide bulantısı yaşıyordu.Hanii hemen odadan çıkıp haplarını almak istiyordu..


-Hanji
Kusura bakmayın efendim ,izninizle.



-Lee know
Dur bakim nereye

-Hanji
Efendim gitmem gerekiyor.



-Lee know
Ben git dersem gideceksin gitme dersem gitmeyeceksin!


Lee know Hanji'nin kolunu tuttu.Hanji kolunu hızla çekti ve koşarak odadan çıkıp çantasına doğru koştu yere çömeldi ve çantasını açıp aramaya başladı.Çantadaki herşeyi yere fırlatıyordu.Aradı ,aradı ,aradı YOK!Hanji çantanın içindeki herşeyi fırlatarak ararken arkasından bir ses geldi:




-Lee know
Bundan mı arıyorsun?



Lee knoe'un elinde Hanji'ye yarayacak haplardan vardı.Hanji Lee Know'un eline atılacakken Lee know elini havaya kaldırdı.Hani haplara yetişmeye çalışırken yere çantasından attığı boş hap kutusuna bastı ve Lee Know'un üstüne düştü.İkisi de yere kapaklandı...




Hanji ayağa kalkıp düzgünce sordu;


O-o haplara ihtiyacım var onlardan hiçteyse 1 tane alabilir miyim?


TakasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin