zombiler yayılıyo

33 8 4
                                    

Hıhı bugün hava çok güzel dıdıdıdı alo knk napıyorsun iyimsen bende bugün biyerlere gidelimi olur gidelim kaçta çıkalım 15.30 gideriz tamam knk parkta napıcaz knk yürüyüş yaparız tmm olur yapalım knk buneya filmmi çekiyorlar heralde bilmiyorum ki neyse yoruldum bakalda bı su alalım tmm gidelimoh be yoruldum abi soğuk su varmı var kardesım kaçlira 5 TL eeee bir daka he büyür abi kolay gelsin oooo set dışarda noluyo bunlar önler değmi zonbiler hemen eve gitmem lazim koş koş bune her taraf zombi  napcam  askaldı bu hızda gidersen 20 dk ordayım oh be geldim tık tık tık tık açmıyo garajda bisikletim var onu almam lazın eeeee şimdi  nereye gitcem filmlerde hep nereye giderlerdi tabikide bir süper markete bize en yakın süper market5 km uzaklıta hemen gitmeliyi aaaaaaaa arkamda 200 tane zombi var  oh be kurtuldum şimdi burda biri varmı eeeeeeee tamam yokmuş hemen kapıları kilitlemek lazım dısardan haber almam lazım aaaaa televizyon var şimdi fiş bulmam lazım burda var taktım kumandanı pili yok hemen alayım he şimdi haber kanalı.
Türkiye'nin hertarafı zombi oldu sığınma bölgeler Ankara Van ve Antalya oralara yakınsanız hemen sığınma  bölgelerinegidin eeeee ben İstanbuldayım Ankara'ya nasıl gitcem bisikletle gidemem araba bulmam lazım bu günü burda geçirmem lazım yatayım

zombiler geliyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin