°°°°°°°°°°°
---
---
---
---
---
---
__
____
_______
Samlekom!!
Nyuwun Sewu niki cerito Kulo seng ke 3 nggehh...
Woconen Iki nganti entek.Ngapurane Niki sing saget boso jowo nggih.
Ojo lali mencet bintang lan komene di Akei.
Sepurane Niki nek bahasane campur aduk soale kulo Ndak Patek iso ngerang nganggo boso sing Alus🙏🙏
Iki mengko penjelasan e nganggo bahasa Indonesia terus percakapane nganggo bahasa Jawa full.
(Assalamualaikum.
Mohon maaf ini cerita gue yang ke 3 ya.
Bacain ini sampai habis.
Mon maaf ini yang nggak bisa bahasa Jawa ya.
Jangan lupa mencet tombol bintang dan komennya di banyakin.
Maaf kalau bahasa nya campur aduk soalnya gue nggak terlalu bisa mengarang pakai bahasa yang lebih halus🙏🙏.
Ini nanti penjelasannya pakai bahasa Indonesia terus percakapannya pakai bahasa Jawa full)***
Perkenalaken.Gilang Rifda pratama . Bocah Lanang sing ganteng poll,bocahe rodok nakal sifate barbar lan pecicilan.
Auliya kajeng setyadewi.bocah e ayu tapi nakal pecicilan tukang gae ulah se frekuensi Karo Gilang.
Seli suryanti,arek Iki koncone Auliya sifate ya bedo adoh Karo d'e tapi Seli iki luih pinter.Ratna Lia aljannah,koncone Auliya Karo Seli,bocahe sing paling menengan tapi julid e raumum.
Bagas Adi prayasa,koncone Gilang sifate wes Podo Karo Gilang,arek e playboy cap kirek(anjing).senenge Nang Ratna,tapi Ratna ne iku Ndak peka.
Alvin Handra wibowo,koncone Gilang mbi bagas,sifate cuek mentok,tapi nek di Jak nakal Nang gilang d'e geleman.
Sekta bagaskara,arek Iki koncone gilang Karo arek arek e sifate pecicilan Karo usil,sing paling nom Dewe.
KAMU SEDANG MEMBACA
pesonane wong jowo!
Randomwong jowo iku sak Jane nguanteng nguanteng uayu ayu;)