O Sabah

24 2 0
                                    

" O sabah kalktım.Doğruca dükkana gittim üzerimi değiştirdim.Okula yetişmem gerekti.Çıkarken adın ne diye sordu.Adımı bilmiyordu cidden.Nihat dedim.Okul çıkışı gelin Nihat Bey dedi.Okula gittim.Herkes bana bakıyordu.Hırsız dediler.İnanabiliyor musunuz hırsız.Aldırış etmedim.Öğretmenlerime göre tüm derslerde uyuyarak çok yüksek notlar almam büyük başarıymış.Yaşıtlarıma göre olgun olduğumu söylüyorlar.Bu sefil hayatı yaşasalar 5. günün sonunda intihar edeceklerine eminim.Okul bitince dükkana gittim.Selam Nihat dedi.Adını bilmiyorum dedim.Ali dedi.Neden çağırdın dedim.Sencede 9 yaşındaki bi çocuğa göre çok büyük konuşmuyor musun dedi.Neden çağırdın Ali amca dedim.Eleman lazımmış.Gel işe başla eleman lazım dedi.Okul var dedim.Tamam günde 1-2 saat çalışsan yeter dedi.Olur dedim.Ne zaman başlayayım dediğimde hemen cevabını verdi.Ne kadar istiyorsun dedi.Doğru ya para kazanacaktım,kendi paramı.Rafları düzenlerken biri geldi.Ali amca ilgilen müşteriyle dedi.Ben ne anlardımki.Şaşırdım.Ama iş iştir.Kadının yanına gittim burun dedim.Selam küçük bey dedi.Bot bakıyordu.Bi kaç bişi baktı.Teşekkür ederim dedi almadan çıktı.Ali amcaya döndüm biraz üzülmüştüm.Kahkaha patlattı.Somurtma küçük dedi.Kadınları hâlâ çözmedim dedi.Güldük.İş bittiğinde yedek anahtarları verdi.9 yaşındaki bi çocuğa nasıl güveniyorsun dedim.Masumsun dedi.Sabah dükkana gel üzerini değiştir okula git dedi.Tamam diyip çıktım.Bir haftam böyle geçti.Annemlere söyledim iş olayını.Artık harçlık istemessin dedi.İş pek umrunda değildi.Ve bende.Saçma bi hafta sonu geçirdim.Bi dünya ödev.Pazar akşamı kaderimin değişeceğinden haberim yoktu.Hemde hiç.

AyakkabılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin