Episode 01

206 15 1
                                    

ශ්‍රී ලංකාවේ එක්තරා ජනප්‍රිය අංක එකේ නාලිකාවක රාත්‍රී වැඩසටහනක විකාශනය ආරම්භය මෙතැන් සනිටුහන් කරන ලදී.

" අද මේ රාත්‍රියේ stars with chat show live program එක්ක අදත් එකතු වෙලා ඉන්න හැමෝමවම ආදරයෙන් පිලිගන්නවා. ආයුබෝවන් කියලා. ඉතින් මම සංජය . ඔව් ඔව් හැමෝම දන්නවා. ලංකාවේ සති අන්තයේ ජනප්‍රිය ම tv program එක ඔන්න අදත් සුපුරුදු පරිදි පටන් ගන්නයි යන්නේ.

අද ඉන්නෙ ලංකාවේ දක්ෂතම වගේම ජනප්‍රිය ම තරු ටිකක්. මගේ වම් අත පැත්තෙන් ඉන්නවා වර්ථමාන ප්‍රේක්ෂකයන් ගේ ආදරය නොඅඩුව විදින පිට පිට දක්ෂතම නලුවාට හිමි සම්මාන හිමි කර ගත් යශ්වින් සමුද්‍ර අධිකාරි ව. ආදරෙන් පිලිගන්නවා අද අපේ program එකට . ආයුබෝවන් .

" ආයුබෝවන් සංජය . 😊

" ඊට පස්සේ අපි පිලිගමු ජනප්‍රිය රංගන ශිල්පිනී ඒ වගේම සුරූපී නිලි තාරකාවීය ඇය ටිහාරා රාජගුරු. ආයුබෝවන්

" ආයුබෝවන් අයියා 👱‍♀️❤

" ඊලගට කවුද ඉන්නෙ කෝ බලන්න . ඒ තමායි අපේ හදවතේ ලැගුම් ගත්ත. Tiktok වල වරදින්නෙම නැතුව video එහෙම දකින්න හම්බෙන දෙන්නා වෙන කවුරුත් නෙමෙයි කවුරුත් දන්න ඒ සුරූපී කිඹුලියන් දෙන්නා . යුහී &යුකී.
හොයා ගැනීමේ අපහසු තාවක් තියෙනවා නම් තමා . අපි ඒ ගැන පාසේ කතා කරමු. ආයුබෝවන්

" ආයුබෝවන් අයියා. 😁😄

" ඊලගට අපි ආරාධනා කරන්නේ කඩවසම් වගේම මියුරු කටහඩක අයිතිකරුවෙක්ට ඒ තමා ජනප්‍රිය ගායක අයන් සිත්යුරු සමරනායක . ආයුබෝවන්

" ආයුබෝවන් සංජය 🧒

" ඔන්න අද හැමෝම ආසාවෙන් බලන් හිටිය තරු එක්ක තමා අද program එක පටන් ගන්න යන්නේ . ඔහොම ඉන්න . නිකාන් අඩුවක් වගේ නැද්ද දැනෙන්නේ . මට නම් දැනෙනවා දැනෙනවා වගේ. එක පුටුවක් හිස් නේ . ඒ මොකද ඒ . අපිට අද ඉන්නවා විශේෂ ආරාධිත අමුත්තෙක් . ඔහෝ කුතුහලය නේ . ඒ නිසා මම වැඩි වෙලා ගන්නෙ නැතුවම ආරාධනා කරන්නම් අපේ විශේෂ තරුවට . පිලිගන්න ඒ තමාආයි. අපි ඔහුව මැදිරියට ගෙනල්ලම අපි හදුන්වා දෙමුකෝ ඉතින් .

කැමරාකරුගේ සිට program group කෲ ව් එකම බලන් ඉන්නේ කවුද මේ කියන විශේෂ ආරාධිත අමුත්තා කියලා. මොකද මෙතන එන කෙනා ගැන දැනන් හිටියේ දෙන්නෙක් විතරයි. ඊට අමතරව මේ ගැන මීට කලින් දැනන් දන්නෙ නෑ වගේ ඉන්න කෙනෙකුත් ඉන්නවා හොරා වගේ . ඒත් ඉතින් අනිත් හැමෝම ඉන්නේ කවුද එන්නෙ කියලා බලා ගන්න .

එලියෙන් දොර ගාව අඩි සද්දයක් ආව නිසා කැමරාකරුගේ ඉදන් ඔක්කොම මේ බලන් ඉන්නේ ඒ පැත්ත දිහා. කැමරාව program එකේ තරු ගාවට යොමු වෙලා තිබ්බට කැමරාකරුගේ ඇස් නම් තිබ්බේ දොර දිහා වට. රූපවාහිනීයේ මේ දිහා බලන් ඉන්න ප්‍රේක්ෂකයනුත් මේ බලන් ඉන්නේ කුතුහලය මිශ්‍ර උනන්දුවෙන් කවුද එන්නෙ බලන්න .

ඉතින් මෙච්චර වෙලා එනකන් බලන් හිටිය රූපේ හෙව්ව අයට ඊලග මොහොතේ අදහා ගන්න බැරි උනේ මේ එයාමද කියලා. සංජය ඇස් දල්වාගෙන ඒ පුද්ගලයට කතා කරද්දී ඒ රූපය රූපවාහිනීය වෙතර කැමරා කාච ඔස්සේ යොමු උනේ බලන් ඉන්නන්ගේ ඇස් පුදුමෙන් ලොකු වෙද්දී වගේම කට්ටිය කෑගහද්දී. මැදිරිය තුල සිටින අයත් ඇස් ලොකු කරන් කටවල් බාගෙට ඇරන් මේ පුදුම ය බලන් ඉන්නේ හිතා ගන්න බැරුව.

" ඉතින් මේ තමා අපේ විශේශ ආරාධිත අමුත්තා දැනටමත් ඔයාලා අදුනනවානේ මේ ලංකාවම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම දන්න ඒ ගැඹුරු වශීකෘත කටහඩෙ හිමිකරු ජනප්‍රිය ගායන ශිල්පී අකේන් විශ්විත් රාජනායක . ඒ වගේම Royal black diamond ව්‍යාපාර ජාලයේ අයිතිකරු . ඔබතුමාව සාදරයෙන් පිලිගන්නවා වැඩසටහන ට . ආයුබෝවන්

" ආයුබෝවන් සංජය "

ඒ ගැඹුරු තියුනු කටහඩේ අයිති කරු වැඩසටහන් නිවේදනයක සංජය සමග කතා කර සන්සුන් හිනාවකින් කතා කරද්දී . ඇත්තෙන්ම ඔහු වචනයේ පරිසමාප්තියෙන්ම කඩවසම් පිරිමියෙක් . ඒ ගාම්ඹීර ගමන උස මහත සිරුර වශීකෘත වෙන කඩවසම් චිත්‍රයක්. තද කලුත් තද නිලුත් මිශ්‍ර ගැඹුරු ඇස් . කඩාහැලෙන දුඹුරු කොන්ඩේ ලා තලෙලු සම . හිනා වෙන විට ගානට ශේව් කරලා තියෙන රැවුලට යටින් තියෙන ඩිම්පල් එක . අතිශය කඩවසම් රුවක් .

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Kamathi aya kiyoolaa balanna . Bye byeeeee .

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

සිහින ප්‍රාර්ථනා Where stories live. Discover now