Katil:)

192 20 10
                                    

Alisa-Naz cevap versene!

Leya-Salin kizi artik!

Ülkü-Kizdan ne istiyorsunuz siz ha? Utanmadan birde katil mi diyorsunuz?!

Alisa-Utanmiyoruz! Bilmek bizimde hakkimiz!

Yağiz-Yillardir yakalamaya çalişiyoruz

Çağan-Naz lütfen bu yaranin o yara olmadığını söyle

Tuana-"gözüm doldu.. Hilale baktim" Saklamağin bir anlami yok Hilal

Ülkü-Naz saçmalama!

Leya-Naz kendine gel bence "sessizce" yillardir yaklanmadik senin aşkin için mi yakalanıcaz?

Tuana-"duymuştum" Efe.. "Çağanin elini tuttum" Anlayişla karişlayacağina adim gibi eminim

Çağan-Ne?! Naz neyi anlayişla karşilayacağima eminsin?!

Tuana-Bu yarayi hepiniz merak ediyorsunuz di mi?

Leya-NAZ! "Nazi kendime çekip tokat attim"

Tuana-Ah"yanağimi tuttum"L-Leya?

Leya-"gözüm doldu.."

Ülkü-Leya napiyorsun sen?

Leya-Senin aşkin yüzünden kendi hayatimizdan sevdiğimizden olamayiz Naz

Ülkü-Sen onu?

Leya-Evet! ben bunu asla düşünemezdim ama artik oldu anliyormusunuz? "Evet... Sadece görevimiz yüznden Yağizla evlendim ama artik onu seviyorum... Hemde çok..."

Yağiz-Ne demek oluyor bu?

Alisa-Cevap versenize!

Tuana-"Efeye bakarak tek nefeste" Evet katil benim Efe!

Alisa-NE!?

Yağiz-Şaka mi?

Çağan-"Donup kalmiştim... Ne söyleye bilirdim ki?"Naz s-sen?

Leya-" Hilale baktim.. Umarim Naz kendi çıkarları için satmaz bizi.... "

Çağan-Bunu nasil yaparsin sen? En çok sana güvendim.. Sana guvenim sonsuzdu! Ama sen... Sen yillardir bir çok masum insanin canina kıydın! Acımasızsın! iğrençsin!

Alisa-Bunu yalniz yapamazsin! O kadar güzel oynuyordunki! Yardimcilarin kimler!?

Ülkü-B-

Tuana-Yalniz yaptim hepsini! Onlar bunu haketmişlerdi!

Çağan-NASIL HAKEDER BİR İNSAN BUNU?! HA NASIL! KENDINDEN UTAN!

Tuana-"ağliyordum" ONLAR UTANMAK ZORUNDAYKEN BEN NEDEN UTANAYIM?! Yaptiklarini soylemekten utaniyorum.. bir çok masum kizi taciz ediyorlardi tüm bunlari görünce nasil susabilirim? Nasil sessiz kalabilirim?

Çağan-......

SuçluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin