Defne Tirayki:)

158 11 5
                                    

Çağan-Sen ne saçmalıyorsun! Peki Ateş Yıldırım!? Polisti!

Tuana-Siz onu sadece polis olarak biliyorsunuz! Kara işlerle meşguldu! Peki o masum kız? Defne Tiryaki'nin nasil öldüğünü düşünüyorsunuz di mi?! Ahmet Kaya'yla birlik olup kızı öldürdüler! Ne suçu vardı ki 15 yaşlı kız çocuğunun?!

Çağan-Peki ne için öldürdüler? "Sustu..." Susarsin tabi! Çünkü konuştuklarinin hepsi yalan! Büyük bir yalan!

Ülkü-Değil Çağan yalan değil...

Alisa- Haaa şimdi anladım! Sende ona yardım ediyordun di mi?!

Ülkü-"Sustum.."

Tuana-Ateş Yıldırım 35 yaşındaydı... Defne sadece 15 yaşındaki bir çocuktu! Onunla birlikte olmasını istiyordu anlıyor musun?! Defne bunu istemeyince suçsuz olduğu halde vahşicesine öldürüldü.. Peki o çocuk bütün bunları hak ediyor muydu? Onun hayalleri vardı.. "gözüm doldu" Avukat olmak istiyordu... "Aciyla gülümsedim"

Yağiz- P-Peki sen tüm bunları tüm detaylarına kadar nereden biliyorsun?

Tuana-Boş ver.. Sizin için tüm bunlar iyi bir şey.. Kalbiniz yok..

Çağan-Kanun denilen bir şey var! Hall ede bilirdik!

Tuana-HANGI KANUNDAN BAHS EDİYORSUN SEN?!O DEDİĞİNİZ KANUN VE ÇOK ÖVÜNDÜĞÜNÜZ MESLEĞİNİZ UMURSAMADI BİLE! ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK ORTALIKTA DOLAŞIYORDU ŞEREFSİZ!

Çağan- SUÇLU BİZ Mİ OLDUK ŞİMDİ?! İNSANLARI VAHŞICESINE ÖLDÜRMÜŞSÜN!

Tuana-.....

Hellooo

Uzun bir zamandir yoktum:)
Her sey o kadar üstüste geliyor ki... İnsan her şeyi bırakmak istiyor:) Neyse. Bölümü beğendiniz mi?

Voteye basmayi unutmayınnn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SuçluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin