Luke i Leia

17 1 0
                                    

     Parę dni po rozmowie z jakimś starym dziadem Anakin wrócił do Pame. Propozycja starego człowieka  na przejście na złą stronę mocy nie zainteresowała Anakina jednak nikt nie wiedział co sprawiło że nie zainteresowała go jego propozycja. Padme była bardzo szczęśliwa ponieważ nie długo na świat mieli przyjść Leia i Luke.
- Padme imię Luke jest zjebane takie gejowskie będą się z niego śmiali . To złe imię na reprezentowanie mojego nazwiska.
- Anakin nie przesadzaj będzie dobrze i tak nie masz nic do gadania to ja mam to urodzić nie ty.
Anakin się wkurzył że nie zamierzała się jego posłuchać poszedł się wyżyć do lasu pogadać ze soba i przy okazji zebrać drewno na opał.Gdy wrócił Padme się na niego dziwnie patrzyła powiedziała że wygląda jak drwal i poszli się ruchać.
            Gdy Anakin obudził się  Padme zaczęła rodzić nie wiedział co zrobić więc wezwał Obiego licząc że on jest obeznany w porodach. Obi okazał się bez użyteczny. Poród przyjął Anaki który jak zobaczył Luka zemdlał i resztę poprowadził Obi .
-Jakie piękne są nasze dzieci powiedziała zachwycona Padme
- Są piękne bo mają moje geny odpowiedział radośnie Anakin
       Po porodzie Anakin poszedł na melanż. Zostawił Padme z Obim i podszedł się zajebac.
Gdy wrócił Anakin powiedział zmęczonej Padme że ją kocha i się ruchali.
Anakin czuł się zagubiony czuł że coś się zmieniło w jego głowie przechodzi ciężki czas w życiu. Padme wspierają go jak mogła jednak więcej uwagi potrzebowały ich dzieci.
     Minął rok Anakin czuł się coraz bardziej zagubiony przez to przyjął propozycję na przejście na złą stronę mocy. Zabijał ludzi masowo zabijał ich jak zwierzęta. Najchętniej zabijał dzieci i kobiety w ciąży ponieważ kojarzyły mu się z Padme którą kochał. Myslam ze jego dzieci już nie żyją ze je zabił . Projektant mody zaproponował przebrać się w czarny kostium z którego już nigdy nie wyjdzie pod warunkiem że skończy jak spalony bekon. Anakin rozważał propozycję jednak uznał że jak narazie jest za ładny na takie rzeczy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 09, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Tutorial jak spalić bekon Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz