T1RED M4N, tired and a little stripped - 1

17 0 0
                                    


İlk başta garip gelebilir bu başlık birilerine, ama birileri kimin umurunda. Hedeflenen o noktaya gelindikten sonra öncesi ve ya sonrası kimin umurunda. Yazılan kelimeler, cümleler ve ya bir kaç noktalama işareti. O kalem tutulduktan o yazılar kağıda döküldükten sonra gerisi neden düşünülsün. Neden yazdığın ya da ne düşünüldüğü kimin umurunda. 

"who cares?"

Çok inançlı biri olunmasa da dualar edilir, dilekler tutulur. İnsanlar yaprakları solmuş bir ağaca kurdele bağlar mesela, suyu kirlenmiş bir havuza bozuk para falan atılır ya hani. Önemli olan nedir bu durumda? İstek, hedef  ya da bilmiyorum artık neyse ne. Anne karnında ki onca sürenin sonunda, dünyaya gelindiği ilk andan itibaren dualar eder miyiz acaba? Tutar mıyız dilekler ufak bir bebekken bile? Bunun açıklamasını yapabilecek kadar bilgili değilim ya da araştıracak kadar meraklı. Küçüklüğümüzden şu yaşımıza kadar ettiğimiz dualar, dileklerimiz, üflediğimiz mumlar ve ya bir yıldız kaymasında tuttuğumuz bir dilek. Sonuçlandığında ya da gerçekten başardığımızda ne hissederiz? Sıradan mı gelir yoksa havalara mı uçarız? Şahsen bana sıradan geliyordu. O şey ne olursa olsun ettiğimiz dualar, gösterdiğimiz çaba ve onca şey. Sonuçlandığında sıradan gelse de sanırım içimizde bir yerde yeşeren bazı şeyler olabiliyordu. Önemli olan tabii ki de sonucuydu ya hani...

"happiness in ordinariness"


T1RED M4N, tired and a little strippedWhere stories live. Discover now