Bölüm 1

697 97 574
                                    

Merhabalarrrr🌹🌹🌹
Kurgu tamamen bane aitdir.
Sizlere şimdiden iyi okumalar dilerimmm. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum❤️

                            ❄️❄️❄️

"Meryem hadi geç kalacağız!"

"Tamam geliyorum Umut."

Onunla evlendiğim her günüme lanet ediyorum. Onu sevmiyorum diyemem. Seviyordum ama eskidendi o. Hatta ona öyle aşıktım ki gözüm ondan başkasını görmüyor, doğruyu yanlışdan bile ayıramıyordum. 8 yıldır evliydik.

Bana piskolojik şiddet uygulaması yetmiyormuş gibi , sinirlendiyi zaman bileklerimi sıkıyordu. Onun yüzünden dışarıda eldivensiz dolaşamıyor olmuşdum.

Odanın kapısı açıldı. "Meryem kaç saatdir sana sesleni.." Aynadan kapıya doğru baktım. Kapının pervazına yaslanmış hayran gözlerle beni izliyordu. Bende boy aynasının karşısında siyah dirseklerime kadar olan eldivenlerimi takıyordum.

Yaslandığı pervazdan ayrılıp bana doğru yaklaştı. Arkamda durup ellerini belime doladı. "Hım demek karım bu kadar güzel hazırlandığı için beni bekletiyormuş. Çok güzel olmuşsun Meryemim. Kırmızı sana çok yakışmış." Lafını bitirdikten sonra omuzumdan öptü. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Teşekkür ederim Umut."

"Teşekkür etmene gerek yok Meryem. Hadi hazırsan çıkalım."

Lafını bitirdikten sonra odadan çıkıp gitti. Son bir kez kendime baktım. Kırmızı kolsuz uzun yırtmaçlı elbisem, siyah eldivenlerim, siyah topuklu ayakkabılarım , yaptığım saçım ve makyajımla güzel görünüyordum.

Son bir defa parfümümden sıkdım. Çantamı ve maskemi alıp odadan çıktım. Topuklu ayakkabılarımın sesi merdivenlerden inerken çok güzel çıkıyordu. Sanki piyanoda melodik bir şarkı çalınıyormuş gibi.

Evin kapısından dışarı çıkıp bahçeye yöneldim. Umut çoktan arabaya binmişti. Murat arka kapıyı açıp binmem için bana yol verdi.

"Buyurun yenge hanım."

"Teşekkür ederim Murat."

Murat geçip ön koltukta oturdu. Ege de sürücü koltuğunda oturuyordu. Bende arabaya binip çantamı ve maskemi yanıma koydum.
Ege arabayı çalıştırdı ve evin bahçesinden çıktık.

"Ne kadarda güzel kokuyorsun. Daha önce bu parfümünün kokusunu duymamıştım. Yeni mi aldın?"

Umuta döndüm parlayan gözlerle bana bakıyordu.

"Evet yeni aldım gül kokulu bir parfüm."

Bana doğru yaklaştı ve kulağıma doğru eğildi.

"Gecede şimdi oldun kadar güzel kokmanı istiyorum karıcığım. Anlaştık mı?" Yüzü yüzümün hizasında olacak şekilde durdu. Gözlerini gözlerimden ayırmadan beni izliyordu. Cevap vermekten başka çarem yoktu. Tebessüm etdim. "Tamam, olur." Dudağıma öpücük kondurup yerine geçti.

"Murat hiç aksilik çıkmasını istemiyorum. Onlara davete karımla katılacağımı söyledin değil mi?" Murat arkaya doğru dönüp bir bana birde Umuta baktı. "Söyledim merak etme abi." Ne olduğunu sormadım. Zaten hiç bir zaman onun sözde legal ama illegal olan işlerine karşı hiç bir merakım olmamıştı.

Umutun İstanbulun en seçkin yerlerinde otelleri vardı. Babası ona devr etmiş oda işleri büyüterek idare ediyordu. Tabi bunun yanında organ ve silah ticaretide yapıyordu. Bende Umut kadar olmasamda zengin biriyim. Babamdan bana 2 malikhane ve holdingin yarı hissesi kalmıştı.

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin