ben geldim!
bu bölüm aslında bu sabah yarım saatte yazıldı ve hazırdı amaaaa
atamadım
çünkü düzyazı bölümü ve ben 5. sınıftan beri kompozisyon bile yazmadım
YANİ KÖTÜ OLDU😭
o yüzden okurken "yazar 18den küçük zaten edebiyat kasmaya çalışmış yazık" deyip geçerseniz ve kötü olmuş demezseniz sevinirim elimden bu kadar geldi😭
+ bu bölüm 💋🔥😘
iyi okumalarrr yıldızları ve yorumları unutmayınhanbin & gyuvin
hyung
sey
ben
soyle ki
hyung bir sey dicem
hyung ben bir sey yaptım
biz yaptık yani
ve soyle ki
sevgilimle yarın ayrılmaya karar verdim
AGA UYUDUN MU YOKSA YA OF
TAM ONEMLI YERDE UYUYONsabah 6.30
ne oldu
uyuyakaldım
ne yaptınız😱öğlen 1
hyung kacta uyanion kral ya
6.30 neyürüyüşe kalktım
sen kaçta uyanıyorsun kisimdi uyandık
anlatıyom dinleuyandık mı
sen ve kimburada kaldım
rickyde
iste
anlatıyom
dinlicen midinliyorum
HEMEN ANLATTTdüzyazı part!
gyuvin'in bakış açısından:
"pizzamın kenarlarını yiyecek misin? sen seviyorsun."
"ver ver, yerim. güzel yerini yemiyorsun sen."
pizzanın kenarını sevmiyordum. pizzanın kenarını kimsenin ciddi ciddi sevdiğini de düşünmüyordum. ama ricky'nin pizzasının kenarlarını yemek bana her zaman tuhaf bir his verirdi. ricky de özenle ayırdığı kenarları benden başka kimseye vermezdi.
ricky'i izledim. çiğnerken dudakları öne uzanıyor, yanakları bir aşağı bir yukarı hareket ediyordu. çok yavaştı. bir başkasında görsem sinirimi bozacak olan bu yavaşlık, ricky'de tatlı duruyordu.
elektriklenmiş saçlarını öne düşmemesi için pahalı olduğuna emin olduğum ışıltılı bir tokayla tutturmuştu. yanakları beyaz teninin üstünde iki kırmızı top gibi önümdeydi. kirpiklerinin gölgesi de bu iki kırmızı topun üstünde dalgalanıyordu.
öpsem ne olurdu?
pizza kutusunu kenara çeker, ricky'nin on saattir bitiremediği pizza dilimini kenara koyardım. büyük ihtimalle hemen söylenmeye başlardı. gyuvin ne yapıyorsun ya, derdi. ellerimin yağlı olmasından şikayet ederdi. yaklaşırdım. şampuanını koklayacak kadar yaklaşırdım. dayanamayıp öperdim. önce kelebek öpücüğü dedikleri öpücükten olurdu. ricky kesin çok şaşırırdı. utanırsa gözleri nemlenirdi. sonra tekrar öperdim ama bu defa...
"gyuvin orada mısın?"
"ha? ne?"
"meyve suyum bitti. koysana."
bardağını önüme uzattı. bu yemeğin başından beri üçüncü bardağıydı ve bir pizza dilimi bile bitirememişti. şekerli şeyleri sevmesi kalbimde her zaman tuhaf bir kaşıntı hissi yaratırdı.