●¿?Değişim?¿●

57 4 17
                                    

(owowow büyük olayyyyy)

Pembe saçlı çocuk"bu o mu?şimdi?..."neyden bahsettiklerini anlamıyordun.

Beyaz saçlı adam kafa sallayarak....

"Evet bu o jujutsu dünyasında büyük değişikler atacak kişi"

Hiç sesin yoktu etrafı inceliyordun.

"ağhh bittim ben....offfh" kahverengi saçlı kızın kendisini koltuğa atmasından sonra diğer 2 çocukta bitkin bir şekilde nefes vererek kendilerini onun yanına bırakışlarını izledin.

"Tamam! Sizler burda dinlenin bende onu müdüre götüreyim" Beyaz süberge saçlı adamın elini birbirine vuruşundan sonra sonra aniden seni çekiştirerek "Hadi.." demesini ve kapıdan ışık hızında çıkışınız sonradan yavaş yavaş idrak ettin.

"Bu ne demek oluyor bana sormadan nereye götürüyorsun beni yopaz sapık" Elini ondan kurtararak hemen ondan iki , üç adım uzaklaştın ve savunmaya geçtin.

(gojo ile diyalog hadiiiii)

Kafasını yana yatırarak sana bakıyordu

(gözü kapali ama nası bakıyo-)

"hmp? 'sapık' ordan bakınca öyle mi gözüküyorum!?"

parmağını ona doğru uzatırsın

"Evet öyle gözüküyorsun".

" 'sapık' yerine yakışıklı gözükmeyeyim yanlış görüyor olmayasın ya şeker pare? Hmp?"

Onun adımları sana yaklaşır kendini uzaklaştırıyım derken sırtın duvara yaslanır.

"Aa..hala yobaz sapık gibi görünüyorsun"

O sağ elini gözünü kapatan kumaşa götürdü

"Anı bozmasan olmuyormu pff"
(Âşık yağ)

kumaşı çıkarıp attıktan sonra biraz da sana yukarıdan baktıntan hemen sonra senden ayrılır sol elini tutar

"Bizi bekliyolar hadii" saçlarını savurduktan hemen sonra eline aldığı gözlüğü gözüne takar.(nerde bizim kiss???)

"Kimmiş bizi bekleyen...bırak elimi ben kendim de gelirim"

Arkasına dönmeden göz uçuyla sana bakar

"Her şeyi orada anlıcaksın nazlanma ..."

gülümseme bıraktıktan hemen sonra yürümeye başlar"kaybolursan yolu kendin bulursun ha ona göre" .

"Kaybolmam ben bi kere hiğkk"
(tripe bak ayy)

"Gördünüzmü!? ikisi kesinlikle birbirini seviyor"Dedi kahverengi saçlı kız.

Üçüncü sınıflar kapının dışındaki seslere dayanamayıp kapıyı biraz aralayarak sensei ylerinin neden bu kadar gürültü yaptığını merak etmişlerdi.(aslında o kadar gürültü yoktuda nese)

....
(✨anlatıcı time✨)

Gojo satoru ve sen müdürün olduğu odaya sonunda giriş yapmıştınız.

"hahh bu arada dikkat etmen gerek bir önemli konu daha..."

Yanına eğilerek kısık sesle konuşmaya başlar..."müdür biraz ciddidir şakayı sevmez"

Beyaz saçlı adamın aklının çocukların aklı ile bir olduğunu anlaman fazla uzun sürmemişti kendi kendine sordun 'Bu herif ciddimi?? Tam bir mankafa' seni düşüncelerinden müdürün sert öksürmesi alıkoymuştu.

"Merhaba gojo ve hanımefendi"

Müdürün sizi selamına karşılık olarak sende eğildin ama süpürge kafalı sadece el sallayarak olayı geçiştirdi.

"Evet aynen öhm öhm işte sayın müdür yaga~ 3.sınıflarla bizden istediğiniz görevi tamamladık"

İki koluyla seni göstermesine gıcık olmuştun zaten yol boyu onun dırdırını dinlemiştin sonunda dayanamayarak.

"Tam olarak burda ne oluyor neden burdayım açıklarmısınız??"

Müdür yaga ayağa kalkarak ellerini arkasına bağladı bir iki adım size doğru yürüdükten sonra

"Hanım efendi isminiz XXX(soyad) değilmi?"

"Evet bunun ne önemi var ki?"

Soy adınla neden ilgilendiklerini anlamamıştın vefat eden annenin sana söylediği tek şey ailenin Yamazaki olduğu ve kötü işlerin sonucu hepsinin gebermiş olmasıydı.

(yamazaki:bizim burdaki mafyalar gibi)

"sizin aile soyunuz eski zamanlarda büyücülükle,şifayla ya da her ne konuysa
(ya da şahirlik ne isterseniz)
diğer klanlara göre daha iyiydiniz ama neden bilinmez klanda bir katliam olmuştu ve sizin soyunuz neredeyse çürütülmüştü."

(katliam oww)

Adamı pür dikkat dinliyordun sana ne yaptıklarını ne işle uğraştıklarını büyücüleri , lanetleri ve SUKUNA RYOMEN i anlatmıştı.

"Sizi buraya getirme nedenimizse bazı kötü lanet kullanıcıları sizi istem dışı olaylara karıştıra bilir bu yüzden burada güvenle durmalısınız"

Yanındaki bir çocuğun aklına sahip olan adam yerinde duramayarak müdürle olan karşılıklı konuşmanıza sonunda bulaşmaya başlamıştı.

"İyi de bu kadın ters laneti bırak lanet enerjisini bile aktarmayı bilmiyor hatta 'kitli' bile olabilir"

Sinirlenmiştin seni aşağılayıcı şekilde tanıtıyordu.

"Hey yarım akıllı biraz daha üslüplü konuşsan bizde insanız opje değil"

Müdür yaga daha fazla tartışma olmaması için olaya el atma kararında bulunmuştu.

"Evet olabilir ama düşman her türlü şeyi de yapabilir...onu güc artırmak veya ters lanetli tekniği oluşturma veya hızlandırma amaçlı kullana bilir"

(şey gibi düşünün utahume nasılsa sizde öylesiniz ama daha etkili😎)

"Şimdilik ne olur olmaz onu burda tutalım ona kendini savunmayı öğrete bilirmisin gojo?"

Bir iğrenek yanındakı beyaz kafaya bir de müdür yaga ya baktın ellerini birbirine iki kılıç misali tutarak.

"a-a hayır gerek yok karate ve judo kendimi savunmayı biliyorum yani"

Yanındaki adam sana sırıtarak baktıktan hemen sonra arkasını dönerek yürümeye başlar.

"tüh belki yakınlaşırız diyordum ama gerek yok galiba hadi sana kalacağın yeri ve iki , üç bir şey daha söylemem gerek"

Oflayarak arkasından yürümeye başladın arkanı son kez müdüre döndüğünde kafası ile gitmen için olumlama yapınca ona doğru saygıyla eğildin sonrasında tekrar önüne döndün ikiniz müdürün bulunduğu odadan çıktınız.

(gojo lu sahne bol olsun isteyen👉)

Selamm~~
Ani bir kararla kitapa yb atmaya karar verdim aslında yazılıydı ama düzenlemeye çok üşeniyordum

karpuz_ve_mandalina beraber bayadır yb atmadığımız kitaplara yb attık muhtişimiz dimi 😎😎

Kitapla ilgili olan düşüncelerinizi merak ediyorum 👉

Oy atın veya atmayın nasıl olsa 3 aya anca yazarım ben

Neyse baysss <3

Gojo Satoru x youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin