(canı sıkıldı alin size yb)
~~~~~~~~Sonunda Süpürge kafalıdan kaçmıştın ama yağmurdan kaçayım derken doluya tutulmuştun.
Yuji:...vee sonra böyle oldu..şey bu arada sakıncası yoksa bir sorum vardı da.
Karşındaki itadori yuji ye bakıyordun saygılı biriydi ama ağzından çok fazla boş kelime çıkıyordu onu sensei ne benzettin.
OwO;Evet tabikide...
Soracağı soruyu bekliyordun bu üç küçük meraklı biri süpheliydi sadece oturduğu yerden size bakıp konuşulanları dinliyordu kugisaki nobara ve itadori yujii seni soru yağmuruna itiyordu sadece.
Yujii:Şey...biz yaşınızı merak ediyorduk da???
Kugisaki:Biz değil aptal...sen!
Onlara anlamsızca bakıyordun kız oğlanın kafasına en sertinden indirmişti oğlan kafasını tutarak bir iki takım mırıltılar çıkarmıştı.
OwO:Sorun yok söylerim ama o pis süpürge kafalı sensei nize söylemeyeceksiniz.
Yujii:Neden ki?ne olabilir ki?
Kugusaki:Sussan anlıcaz mankafa...
Sana olan bakışlardan sonra sonunda kafandaki o sinir bozucu düşünceler gitmişti.
OwO:Söylemeyin çünkü o pislik...
FLASHBACKKKK
Sen ve Gojo müdürün odasından çıkmıştınız ikiniz yanyana koridor da yürüyordunuz.
Gojo elleri cebinde yanında yürüyordu gözlüklerini çıkarıp tekrar o kumaşı gözüne takmıştı.
Gojo: Demek dövüşte iyisin varmısın teke tek???
Onu umursamayarak önüne bakarak yürümeye devam etti takiii seni tekrar rahatsız edene kadar bu adamın enerjisinin bittiği falan yoktu.
Gojo:Eeee~
OwO:Eee?Ne!?
Sert bir ses tonundan sonra onun sana ne söyliyeceğini bekledin.
Gojo:Boyun niye bu kadar kısa?
Tek elini başının üstünde sallamaya başlar bu sinirini iyice bozar onun eline darbeyi geçirirsin.
OwO:NE VARMIŞ BOYUMDA SENİ MANKAFALI SU AYGIRI!??
Gojo:Ne kısasın işte kabullen~....kesin öğrencilerim senden daha uzundur boya bak cüce.
(uzunda olabilirsiniz veya ideal boy ama ben cüce diyorum wkxjwk)
'cüce' demesinden hemen sonra büyük bir kahkaha patlatmasının hemen ardından tek kolunu sana atarak tekrar o şom ağzını açarak konuşmaya başlar.
Gojo:Aww üzülme ben sana merdiven getiririm~...
Bunu demesinin hemen ardından onu iterek hemen ondan kurtulursun.
OwO:Hiçç~ karışma ben yolumu 6.hissimlede bulurum bulamazsın falan da deme sakın iki adımınla da basit!
Hızlıca onun yanından arkana bile bakmadan ayrılırken bu kelimeleri sinirlice ağzından püskürtmüştün.
Gojo:Zor birisi....sevmedim bunu
Süpürge kafa bunları kendi duyacağı şekilde kendi kendine konuşmuştu.
FLASHBACK!son
kugisaki:A-anlıyoruz sizi gojo sensei işte ne yapabiliriz.
Üç öğrencide koltukta yan yana oturmuş yüzlerinde 'Ne' der gibi bir ifade takınmıştı.
OwO: Yaşımla da dalga geçilmesini istemiyorum çocuklar.....
Kollarını kenetlemiştin dediğin şeyde kararlıydın.
Aniden adının megumi olduğunu bildiğin konuşmaya katılmayan çocuk aniden konuşmaya başlamıştı.
Megumi:Siz söylemeseniz bile kimlik bilgilerinden görecek.
OwO: ay silkerler haklısın megumi...umarım dikkatli bakmaz.
Megumi sessiz olmasına rağmen iyi bir çocuktu sana yardım etmişti ilk geldiğinde sana kendine gelmen için bir battaniye vermişti ona sarılmıştın yanından ayrılmamış beklemişti.
(ne yardım ama-)
Kugisaki&yujii: Eee?? Yaşınız???
OwO: Yaşım 23 işte...neden bu kadar meraklısınız ikiniz??
Karşındaki 2 meraklıya dik dik bakmıştın senin sert bakışlarından sonra hemen yerlerini alarak susmuşlardı hemen ardından coolboy çocuk konuşmaya başlamıştı.
Megumi:Size kalacağınız odanıyı göstereyim ...gojo sensei mesaj yollamış bunun için.
Ayağa kalkarak kapıya yöneldi arkasından gittin.
OwO: ehh...peki
~~~~~~~~~~~
Gojo elinde bir iki takım belgeye bakarak gülümsüyordu...
Gojo: hmm~ demek yaşı benden küçük bunla yarın dalga geçemeye başlaya bilirim...
_______________
Keyfi yazdım