namjoon ve seokjin ciftinden:
"Eve hoşgeldin güzelim"
"Hosbuldum nasılsın joon?"
"İyiyim yavrum gel içeri"
Namjoon seokjini elinden tutup içeri sokmustu.Seokjini koltuğa atıp ustune cıkmıstı.Dudaklarini dolgun dudaklarla birlestirmisti.
Karşısındaki ise hemen karşılık vermisti.Bir süre sonra araya dillerinide katmislardi.Namjoon diliyle seokjinin sicak agzini gezmeye başlamisti.bir süre sonra ikiside nefes nefese kalmış bir şekilde birbirlerinden ayrılmışlardı.
Namjoon rahat durmayıp seokjini kucagına almisti.seokjin ise hemen kucagına kurulmuştu.
Uzun bir opusmeye başlamisti.
Seokjin rahat durmayıp namjoonun penisine surtunmeye başlamıstı.Namjoon sırıtıp elini seokjinin kalcasına kaydırıp sıkmaya başlamisti.
Namjoon fırsat bilerek seokjinin kalçasina saplak atmisti.
Seokjin namjoon'un agzına kucuk bir initli birakmisti.Seokjin altındaki sertlesmis penise bakmisti.Namjoon bunu fark edip sırıtmıştı.Ve 1 saniye icinde seokjini altina almisti.
Seokjin bunu fark etmemistiki sasirmisti.Namjoon seokjinin ustundeki beyaz tisortunu yırtmıstı.
Ve gogus ucuna inmisti.Namjoon seokjinin gogus ucunu agzına almıs çekıstirmeye başlamıstı.
Seokjinin yaptigi tek sey ise inlemekti.
Namjoon gogus ucundan boynuna kadar giden yolu teker teker opmeye başlamıstı.Boynuna hafiften izler birakmaya başlamisti
"Siktir.. ahhh Namjoon"
Namjoon duydugu şey ile kaşlarını catmıstı"Sana kufur etme demistim kucuk cocuk"
"Ozur dilerim jooniee~"______________________________________
Bu bolumu smut yapmak istedim
Umarim begenirsinizzz★