he looks at me, i look away

869 159 208
                                    

sonunda bölüm yazabildim umarım ilk bölümlerdeki detayları unutmamışsınızdır

💥


Taehyung, hızla yoyosunu fırlatıp taklalar atarak binanın çatısına indiğinde endişeyle aşağıda dövüşen ikiliye baktı. Kendisine "Korkunç Çizer" diyen çocuğun üzerlerine gönderdiği canavarlar yüzünden Kara kedi bir türlü çizerin kendisine ulaşamıyordu.

Akumalanmış çocuk çizdiği her canavarı gerçeğe döndürüp onların üzerine salıyordu ve sayıları da çok fazla olduğundan hepsiyle başa çıkmak gittikçe zorlaşıyordu. Jungkook tüm canavarları yok ettiğinde bu kez üstüne doğru gelen dev bir makas kafasını kesmesin diye yukarı sıçramak zorunda kaldı.

Kahkahalar atarak etrafa verdiği zararı arttıran çizer ikilinin aşina olduğu sanat ve kültür binasına doğru ilerlerken bağırmayı da ihmal etmedi.

"O kadına benim sanatımı küçümsemesinin bedelini ödeteceğim!"

Bu ilk savaşı olduğu için tereddütlü davranışlarından kurtulamayan ve çekinen Taehyung şimdi ne yapacaklarını söylemesi için kara kediye döndü.

"Sanat binasına gidiyor, sinirlenmesine sebep olan kadın kim bilmiyorum ama acilen bir plan yapmamız gerek."

Etrafta korkuyla koşuşturan ve çığlık atan insanların hali Taehyung'un endişesini arttırıyordu. İnsanları koruyamama düşüncesi gözünün önüne ablasını getiriyor ve zihninin bulanmasına ellerinin titremesine sebep oluyordu. Bacakları da titremeye başladığında üzerinde durduğu binanın çatısında yere çöktü ve kesilen nefesi yüzünden hızlı hızlı soluklanmaya başladı.

Jungkook az önce seslendiği uğur böceğinin neden hala peşinden gelmediğini merak edip arkasına baktığında onu binanın çatısında diz çökmüş halde görünce yaralanmış olduğunu düşünerek hızla yanına fırladı.

"Hey, iyi misin?"

Yanına inip diz çöktüğünde yüzünü uğur böceğinin yüzüne hizalamak için hafifçe eğdi ve genç çocuğun titreyen elleriyle beraber zorlukla aldığı solukları, kara kedinin bunun bir anksiyete krizi olduğunu anlamasını sağladı.

Ne yapacağını bilmediği için duraksamış, uğur böceğinin "Kimseyi koruyamayacağım..." diye tekrarladığı mırıldanmaları duyunca da titreyen ellerini tutup hafifçe sıkmıştı.

"Hey, bana bak... bana bak!"

Kırmızılar içindeki çocuk titremeye devam ediyor, göğsü hızla inip kalkarken gözünden yaşlar akıyordu.

"Bana bak, uğur böceği!"

Ellerini sıkıca tutmuş olan kara kedi aniden sesini yükseltip titremesinin kesilmesini sağlayınca yaşlı gözleriyle ona baktı Taehyung.

"Hiç kimseye bir şey olmayacak. İkimiz beraber hepsini koruyacağız."

"Ama ben güçsüzüm ve beceriksizim ve... insanlar çığlık atıyorlar."

Uğur böceği ağlamaklı sesiyle sayıklamaya devam ediyordu.

"Bu senin ilk savaşın daha, uğur böceği..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

miraculous | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin