mela.wisniewska
lubi to kartonii i 67 tys innych użytkowników
quuen powraca🫶🏻komentarze : 3456
fp_kingabanas727 : i tak Kinga lepsza lol
mela.wisniewska : jaka Kinga kurwabartekkubicki : 🥶
mela.wisniewska :?kartonii : czekałam na to!!❤️
polubiono przez twórcęzaładuj resztę komentarzy..
Wstawiłam posta że powracam i zdziwiło mnie jedno, to że ktoś napisał komentarz o jakiejś Kindze, sprawdziłam to i okazało się że Bartek od roku jest z tą szmata. Mimo tego że nie jestem już z Bartkiem kilka lat to byłam zazdrosna jak nigdy, miałam ochotę powyrywać tej szmacie klaki. Pojechałam do domu genzie ale przed tym wstawiłam story na ig.
mela.wisniewska
W domu genzie
Odrazu gdy weszłam do domu to zobaczyłam tą Kingę, poszłam do niej i jak miła sympatyczna koleżanka się przywitałam mimo tego że taka nie jestem i poszłam z nią porozmawiać na osobności do pokoju, przez chwile się uśmiechała do mnie itp a chwile potem jak Bartek jej coś powiedział na ucho to odrazu jej mina zrzedła.
mela : Jesteś z Bartkiem rok?
Kinga : tak ale co cię to obchodzi lafiryndo
mela : to ze z nim kurwa byłam
Kinga : ale to nie jest twoja sprawa więc po chuj się wtrącasz, Bartek mi o tobie mówił i o tym że manipulujesz ludźmi i o tym że jesteś psychicznazajebałam jej z plaskacza, upadła na ziemie i chyba zemdlała więc postanowiłam uciec z chaty ale gdy wychodziłam z pokoju to bartek w tym samym momencie wszedł i zobaczył leżąca Kingę na podłodze. Miałam przejebane.
Bartek : co jej kurwa zrobiłaś!?
mela : nic XDDMiałam już wyjść z pokoju gdy bartek wyjebał mi z pieści w twarz, nie wierzyłam co się właśnie stało.. gdy nagle do pokoju wszedł Patryk, który zobaczył moją twarz i zaczął się kłócić z Bartkiem, uciekłam do łazienki bo się przestraszyłam.
Siedząc w łazience słyszałam ich kłótnie.
Bartek : Ta szmata uderzyła Kingę!!***
—————————————————————————
Mam jakaś wenę wiec łapcie krótki rozdział!
309 słów
CZYTASZ
Czy on mnie kocha? 2 tom
Novela Juvenilprzeczytajcie sobie opis w 1 części bo teraz nie chce mi się pisać 😭