1. Felaket

86 7 3
                                    

De profundis clamavi ad te, Domine;

Derinliklerden sana seslendim, ya Rab;

Domine, exaudi vocem meam Fiant aures tuae intendente in vocem deprecationis meae.

Tanrım, duy sesimi. Yalvarışımın sesine kulak ver.

- Mezmur 130

***

- Şehir merkezinden Hwangan Köprüsü'ne kadar yaklaşık 3 kilometre boyunca trafiğin sıkışık olması bekleniyor. Bir süre önce batı çevre yolu yakınında bir araba kazası meydana geldi ve kazanın ele alınması henüz tamamlandı, ancak Yeoksam-dong yönündeki alt şeritlerin kontrolü devam ettiğinden, tıkanıklığın çözülmesi zor görünüyor.

Trafik görevlisinin monoton sesi hoparlörlerden geliyordu. Ancak kimse yayına dikkat etmiyordu. Özel bir şey yoktu. Radyoyu dinlemeden bile kafalarını kaldırdıklarında saatlerce tıkanacak bir yol görebiliyorlardı, ta ki hevesli olmayan bir el uzanıp kanalı değiştirene kadar.

- Yeondo-gu'nun Migwang-dong bölgesinde uygulanan tahliye tedbirleri nihayet kaldırıldı. Geçtiğimiz Mart ayında bir geçit bulunmasının ve mutant türlerin ortaya çıkmasının ardından bölge birkaç aydır tecrit altındaydı ve iki sivil ile yedi Uyanmış'ın hayatını kaybetmesine neden olmuştu.

Yugeon oyun konsolundaki bir bulmaca oyununa dalmışken birden başını kaldırdı. Babası sürücü koltuğundaydı, kolunu pencerenin çerçevesine dayamıştı ve parmakları alışkanlıktan direksiyona vuruyordu. Annesi boş boş koltuğuna yaslanmış, camdan dışarı bakıyordu. Gösterge panelinin üstünde, bitmiş şeker çubukları ve kurabiye ambalajları gibi şeyler dağılmıştı. Manzara evden çıktıklarından farklı değildi.

- Bu sabahki basın toplantısında, Uyanış Yönetim Merkezi, Migwang-dong bölgesindeki tüm tehlikelerin ortadan kaldırıldığını ve geçit tamamen yok edilene kadar bölgeyi savunmak için iki C sınıfı Esper ekibinin her zaman konuşlandırılacağını duyurdu. Duyurunun ardından, süpürme operasyonunda işbirliği yapan Av Emirleri 'Taegwang' ve 'Heelek' protesto niyetlerini dile getirdi...

Uzun bir aradan sonra bir aile gezintisiydi. Mahalledeki yollar son birkaç aydır kordon altına alınmış ve güçlükle kaldırılmıştı. Şehirde dolaşan mutant tehlikesi nedeniyle boş zamanlarını doğru dürüst değerlendiremeyen vatandaşlar, sanki günü bekliyorlarmış gibi hemen evlerinden çıktılar. Her yerdeki kalabalık nedeniyle insanların adım atacakları yer neredeyse kalmamıştı.

Salgın dünyayı kasıp kavuralı on yıllar oldu. Lunaparklar ve hayvanat bahçeleri gibi büyük ölçekli tesisler sadece fotoğraflarda görülebilen geçmişin kalıntıları haline gelmişti. Korunaksız açık alanlar, mutant saldırıları olması durumunda mümkün olan en kötü yerlerdi. Yaşanamaz toprakların sayısı artmaya devam ederken, mülteciler sıkışık alanlara akın etti. Nüfus yoğunluğu hızla arttı ve binalar tehlikeli bir şekilde yükseldi.

Ancak, Yugeon bu tür karmaşık şeylerin farkında değildi. O sadece hafta sonunu komşu şehirdeki tiyatro ve kapalı oyun merkezini ziyaret ederek geçirdiği için mutluydu.

"Anne."

Birkaç saat boyunca arabada kilitli kaldıktan sonra, tek bir öfke nöbeti geçirmeden sessizce oyun oynayan Yugeon bile kafasını uzattı. Annesi yüzünde bıkkın bir ifadeyle arkasını döndü. Çocuğun koyu, ince gözleri ona bakıyordu.

"Eve ne zaman gidiyoruz?"

"Araba hareket etmek zorunda."

Bir süredir yol tutmasından şikâyet eden ağabeyi Heeseong aniden araya girdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PROFUNDISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin