Keesokkan hari nya aku pigi kerja macam biasa tapi pagi ni Tuan Rudi lambat masuk kerja, aku pun tak tau dia pigi mana sebab tak diberitahu apa, mungkin ini tak ada kaitan dengan kerja atau hal2 syarikat, kalau ada apa2 hal pasal kerja mesti aku dulu yang akan tahu, aku tak memikirkan sangat pasal tu dan terus kan kerja sahaja. Jam 9 pagi baru lah Tuan Rudi datang tapi dia tak keseorangan, ada seorang lelaki yang tak dikenali mengikuti Tuan Rudi dari belakang, "pagi bos" sapa ku semasa Tuan Rudi lalu di hadapan meja kerja ku, "pagi Airil, sorry lambat. Nasib tak ada apa2 yang penting pagi ni" kata Tuan Rudi kepada ku sambil tersenyum, "oh iya, Airil kenalkan ni Zahrin cleaner baru kat sini" kata Tuan Rudi mengenalkan lelaki itu, aku hanya tersenyum kepada Tuan Rudi dan Zahrin.
Aku melanjutkan kerja ku manakala Tuan Rudi dan Zahrin masuk ke bilik Tuan Rudi, aku sedikit bingung mereka masuk bersama. Sudah setengah jam mereka di dalam dan aku mula tak fokus nak buat kerja kerana nak tau apa diorang buat kat dalam sana terlalu lama, aku mengambil fail di atas meja ku lalu menuju ke bilik Tuan Rudi, "bos, boleh saya hantar fail ni" kata ku selepas mengetuk pintu, tombol pintu dipulas lalu terbuka, aku pun masuk ke dalam dan melihat Tuan Rudi yang membuka pintu, aku melihat sekeliling mencari Zahrin, "cari apa?" tanya Tuan Rudi melihat aku seperti mencari sesuatu, aku pun menggelengkan kepala ku lalu Tuan Rudi duduk semula di kerusi nya, aku pula pigi ke depan meja nya dan memberi fail itu.
"Ahhh sedap nya" tiba2 Tuan Rudi mengeluarkan suara seperti menikmati sesuatu, aku yang terkejut mendengar itu mengundurkan diri. "Bos?" aku tengok muka Tuan Rudi seperti kesedapan, "hehehe ahhh tapi tak boleh lawan lubang slave aku yang sorang ni" aku masih tak faham apa yang Tuan Rudi cakap kan, "ahhhh sini Airil" kata Tuan Rudi kepada ku, aku pun datang mendekat lalu Tuan Rudi menunjuk ke arah bawa meja, alangkah terkejutnya aku Zahrin berada di bawa meja dalam keadaan tak berbaju dan sedang mengisap batang Tuan Rudi "si...siapa sebenarnya Zahrin ni Tuan" kata ku yang masih terkejut melihat dia di bawa meja, tiba2 Tuan Rudi menampak muka Zahrin "keluar" Zahrin tak cakap banyak terus keluar dari bawa meja, Zahrin berdiri di depan Tuan Rudi dengan badan yang penuh peluh dan hanya memakai seluar, "Airil kenalkan slave kedua aku" aku hanya terdiam dan masih tak percaya apa yang Tuan Rudi cakap, "aku baru beli dia semalam kat pasar gelap, mulai sekarang Zahrin akan jadi adik kau. Zahrin nanti ikut Abang Airil kau pigi rumah dia dan Airil nanti kemas bilik kau yang tak pakai tu bagi Zahrin duduk situ" kata Tuan Rudi pada kami berdua, "kejap dia akan tinggal dengan saya?" aku terkejut Tuan Rudi buat keputusan tanpa berbincang dengan ku, Tuan Rudi bangun dari kerusi lalu menggenggam kemaluan ku yang di lock, "arghhh sakit" "nak lawan cakap aku ke huh?" suara Tuan Rudi semakin tinggi, "ti...tidak Tuan, baik sa...saya akan kemas bilik tu nanti" dalam kesakitan aku bercakap sambil menutup mata aku, Tuan Rudi melepaskan genggaman nya dan aku terus memegang kemaluan ku yang sakit.
Pada waktu balik aku masih bingung dengan apa yang terjadi pada hari ini, "abang" seseorang menjerit dari belakang, aku menoleh dan melihat Zahrin berlari ke arah ku, "kenapa abang tak bagitau yang abang nak balik. Tuan Rudi kan suruh bawa saya balik dengan abang" kata Zahrin, aku pun hanya senyum dan mengajak dia naik kereta ku untuk balik ke rumah. Setibanya di rumah aku menyuruh nya duduk dahulu di ruang tamu sementara aku mengemas bilik kosong itu, nasib juga lah bilik tu tak lah kotor dan berdebu sangat sebab aku selalu guna untuk workout, selepas semua nya selesai di kemas dan memasangkan cadar di katil aku pun turun untuk melihat keadaan Zahrin, dia tak duduk di atas sofa tapi dia duduk di lantai sambil mengemas beg pakaian nya, "kenapa tak duduk atas sofa" "tak apa bang saya dah biasa duduk kat lantai" aku membawa dia ke bilik tadi dan menyuruh Zahrin untuk memasukkan pakaian nya ke dalam almari, "terima kasih bang kemaskan bilik ni" katanya lalu tunduk, aku yang terkejut budak ni sopan sangat. Aku menunjukkan dia bilik mandi dan juga dapur yang jarang digunakan kerana Tuan Rudi selalu membelikan makanan dari luar.
Semasa Zahrin mandi aku berada di ruang tamu bermain telefon tapi otak aku masih memikirkan kenapa Tuan Rudi membeli Zahrin, adakah layanan aku dah kurang memuaskan sehingga dia kena cari slave lain. Lama aku berfikir sehingga tak sedar yang Zahrin sudah duduk di hadapan ku, "abang ok ke? Macam ada masalah" katanya kepada ku, aku hanya menggelengkan kepala ku tiba2 terdengar bunyi ketukan pintu, aku terus bangun dan membuka pintu, orang yang di tunggu2 sudah datang. Tuan Rudi pun masuk dengan membawa makanan, "Airil hidangkan makanan ni semua" kata Tuan Rudi lalu aku pun terus mengambil semua makanan itu dan bawa ke dapur, Zahrin pula merangkak ke arah Tuan Rudi lalu mencium2 kaki Tuan Rudi.
Harini cara makan aku berbeza tak macam selalu, aku disuruh untuk makan layaknya seperti orang biasa, duduk di atas kerusi dan makan menggunakan sudu dan garfu,aku hanya menikmati makanan itu takut nak tanya lebih2 nanti jadi lain pula, aku melihat Zahrin makan seperti orang yang tak pernah makan setahun, nasi dekat 2 tapau dia makan, aku pun pelik kenapa Tuan Rudi beli lima tapau nasi sedangkan yang nak makan hanya tiga orang, rupanya nak bagi makan c Zahrin ni. "Lepas makan ni macam biasa ya Airil, Zahrin tengok apa yang Abang Airil buat" "baik Tuan dan terima kasih Tuan bagi makan banyak2" Tuan Rudi hanya senyum melihat Zahrin makan.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Boss Rudi (Completed)
Short StoryPerlu baca cerita "tunduk kepada budak" dahulu baru dapat faham cerita ni. Yang lama tunggu enjoy baca cerita ni #ThanksSebabBaca