Adik Zahrin di hukum kerana bermain bola sepak dengan kawan2 nya sehingga larut malam dan tak memberitahu Tuan Radi atau aku membuatkan kami risau, sampai sahaja dia di rumah terus Tuan Rudi melibas nya dengan tali pinggang, "jam macam ni baru nak balik, diam tak bagitau apa2 jam berapa nak balik buat orang risau" marah Tuan Rudi, "ampun Tuan arghhh ampun, fon Adik mati arghhh" Tuan Rudi langsung tak memperdulikan kata2 Adik Zahrin dan terus memukul nya, dia terus melutut dan menangis memohon ampun kepada Tuan Rudi, bila Tuan Rudi berhenti Adik Zahrin terus membuka semua pakaian nya sehingga bogel.
"Adik sedia terima apa sahaja hukuman yang Tuan bagi" kata Adik Zahrin lalu berlutut dan meletakkan kedua tangan nya di belakang kepala, Tuan Rudi terus menumbuk perut nya menbuatkan Adik Zahrin menjerit kesakitan sambil memegang perutnya, Tuan Rudi pun memijak kepala nya sehingga mukanya melekat di lantai, "abang ambil kan aku semua jepit besi" kata Tuan Rudi kepada ku, aku hanya mengikuti sahaja perintahnya, aku memberikan bakul kecil yang ada banyak jepit2 besi.
Tuan Rudi menjepit mulut Adik Zahrin dengan 5 jepit besi kemudian Tuan Rudi menyuruh Adik Zahrin berbaring lalu Tuan Rudi mengambil lagi jepit dan menjepit seluruh badan Adik Zahrin dari leher, kedua2 putingnya dan kemaluan Adik Zahrin. Air matanya sudah deras keluar dan muka Adik Zahrin memerah menahan sakit, kalau boleh mahu sahaja aku bertukar tempat dengannya tapi tak boleh kalau aku masuk campur aku akan kena tapi Adik Zahrin juga tetap akan kena hukum.
"Untuk mengakhiri hukuman ni, lepaskan jepit2 ni dengan berguling" kata Tuan Rudi terus sahaja Adik Zahrin berguling dan menjerit kesakitan sambil memohon maaf atas kesalahan nya, selepas semua jepit tercabut Adik Zahrin merangkak dan mencium2 kaki Tuan Rudi, "Adik takkan buat lagi, adik janji tak buat Tuan dan Abang risau lagi" menangis tak henti2 Adik Zahrin di kaki Tuan Rudi.
Selepas seksaan Adik Zahrin di suruh tidur di ruang tamu pada malam ini, aku pula menyiapkan baju kerja Tuan Rudi dan Adik Zahrin, kemudian aku turun untuk meminta izin tidur tapi Tuan Rudi menyuruh aku tidur dengan nya di ruang tamu bersama Adik Zahrin, aku melihat Adik Zahrin sudah pun tidur hanya memakai boxer dengan tv terbuka, Tuan Rudi pun mematikan tv itu lalu berbaring di sebelah kanan Adik Zahrin lalu memanggil aku untuk tidur di sebelah kiri Adik Zahrin. Adik Zahrin terjaga dan melihat aku dan Tuan Rudi di kiri dan kanan nya lalu kami memeluk nya, terus Adik Zahrin menangis gembira dan lanjut tidur dalam pelukkan ku dan Tuan Rudi.
TAMAT
YOU ARE READING
Boss Rudi (Completed)
Short StoryPerlu baca cerita "tunduk kepada budak" dahulu baru dapat faham cerita ni. Yang lama tunggu enjoy baca cerita ni #ThanksSebabBaca