9★

55 4 0
                                    

Selam uzun zaman sonra yazmaya devam ehehe az yorum yapin 😡



-Jungwon'dan-
Jay sarılmayı bırak, az önce sadece arkadaşız diyordun şuan bu tavırların çok ters.

'biliyorum sadece üzgün hissediyorum sarilmak istedim düşüncelerim hâlâ aynı.'

BEN YARA BANDI DEĞİLİM JAY! ÜZÜLDÜĞÜNDE VEYA MUTLU OLDUĞUNDA DUYGULARINI ATMAK İÇİN KULLANILACAK BİR ŞEY DEĞİLİM HÂLÂ AYNISIN DUYGUSUZ KALPSİZ KABA BİR İNSANİN TEKİSİN!

'ben kalpsiz miyim gerçekten??'

Evet. Ortaokul hayatımı mahveden zorba ve kalpsiz bir insansin.

'böyle düşündüğünü bilmiyordum özür dilerim.'

bilip bilmemen birşey değiştirmez Jay. Eğer bir kalbin olsyadi empati kurup bu çocuk cok acı çekiyor daha fazla yapmamalıyım demesini bilirdin.

'JUNGWON YETER ZORBA OLMAMİ YUZUME VURUP DURMA KEYFİMDEN YAPMIYORDUM BEN! KALPSİZ FALAN DA DEGİLİM SANA ENAYİ GİBİ AŞIK OLDUĞUM İCİN BOYLE DAVRANİYORUM VE SEN BİR GRAM BİLE BİR ŞEY ANLAMİYORSUN!'

İNSAN SEVDİGİNE BOYLE Mİ DAVRANİR SENCE HATA BENDEMİ?!

ve kapıyı çarpıp gitti Jungwon..

-Jungwonnie best uke-

riki
Jungwon iyi misin??
Gonderilemedi

Sen bağırıp çağırınca çok korktum lutfen soyle nerdesin
Gönderilemedi

hay siktigimin Jayi bekle sen
Gönderilemedi

-Jungwon'dan-


Yangın merdivenine oturmuştum, Burasi üzüldüğümde veya sıkıldığımda geldiğim kimsenin bilmediği değişik bir yerdi. Arkadaslarim bile buralarda sürüldüğümu bilmiyorlar.
Jay'in ustune gittigimi düşünmüyorum.
Hepsini hak ediyor bence.
Bir insan zorbalığı neden istemeden yapsın ki?
Zengin ve yakışıklı nasıl olsa herkes sozune uyabilir, eminim her gece başka biriyle yatıyordur....
Sevgilimi sormasida bir o kadar farklıydı? Aman sadece bunu düşünmemeliyim. Benden nefret etiginin kaniti daha fazla nasil olsa...





cok fazla odevim var ve yb atmakta zorlaniyorum yarin atacagim lutfen okumyaa devam edin 🥺😔☝🏻

Under the Moonlight |Jaywon★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin