Geçmişden Anılar☆

2 0 0
                                    

Nana'nın Gözünden☆

Adı neydi onun hımmmm...
Evet! Efes. O bir süredir geçite gelmiyor yani göle. En son geçite geldiğinde yanağında yara vardı ve çok mutsuzdu.

Bana olanı anlattı canavar (Efes'in babası) ona vurmuş ağzından kırmızı su gelmiş çok üzüldüm ona en son annemi gördüğümde onunda ağzından kırmızı su gelmişti ve onu bir daha görmedim fakat Efes'i hayla görüyorum.

Bi dakika bu yol-

Hiiii!

Yanlış yoldayım! Şimdi hatırladım az önce sağ değil soldan gittim! Acele etmeliyim büyükannemin anlattığına
göre geç kalırsam insanlar gelip kardeşimi alırmış.

Sonunda doru-
Umm şu doru kelimesi nasıl okunuyordu?

Hımmmm...

He! Sonunda doğru yolu buldum ve insanların olduğu karaya geldim.
Babamın bana verdiği çantamdaki annemden olan defteri aldım. Şimdi! Yapmam gereken şeyler neymiş...

2 defa etrafta tur at.

Tamam? Başlayalım! İlk olarak açık taraftan başlayıp sonra ormandan devam edersen işim belki kolaylaşır. Sonra ne yapmam gerek bakalım.

İnsanları kov.

Kar mevsimi olduğu için insan yok atla bu maddeyi.

Efes'i bekle.

Daha Efes'in gelmesine çok var. Başka-

Eee...

Bitti bu?

Neyse o zaman tur atalım!

Kardan dolayı 2 tur atmam çoook uzun sürdü bu yüzden şimdiden güneş tepeye tırmandı. Her zamanki gibi bir şeyi unutmuş gibi hissediyorum, ama o şey ney?

Efes gelmedi...

O da gitti?

Annem de gitmişti...

Ondan hemen önce babam...

Yoksa onlarla mı gitti? O zaman geri dönmez ki...

Bunları düşünürken gözlerim dolmuştu ve nöbet işim bitmişti.
Bende geçite doğru yol almaya başladım.

Ne kadar uzun sürse de yuvama varmıştım ama bir sıkıntı var.

Ses yok.

Yoksa?

"Lula!"

Yoksa o da Mı gitmişti? Gidemezdi ki!

HAYIR!

Sadece bir köşede uyumuştur belki? Bırakmaz ki beni? O çok uslu annem gibi akıllı bırakmaz beni!

Ya aldıysalar onu?

"LULA"

"İyi ki doğdun abla!"

O sırada yatağımın altından çıkan Lula'ya baktım. Demiştim ben bırakmazdı o beni!

Dur bir dakika?

Kış mevsimindeyiz senenin ilk ayındayiz ve 21. gün.

Benim doğduğum gündeydik ve ben bunu unutmuştum.

"İyi ki doğdun abla" dedi Lula ve koşarak bana sarıldı ve bande ona sıkıca sarıldım gözümden gelen denizin suyuyla.

Annem hep öyle derdi gözümüzden denizin suyu akarmış.

~🌸~
İyi ki doğdun iyi ki ziyaret ettin hayaller alemimi Nana! Umarım kurgumun devamında nice doğum günlerini kutlarız!

Göl Nöbetçisi✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin