'AYRAL ŞEYDA'DAN'
"Uyandığımda kendi odamda olduğumu fark ettim. Yorganı üstümden çekip ellerimle yüzümü kapatıp aymaya çalıştım. Kafamı kaldırıp saate baktığımda '12.27' 'di geçiyordu. Kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp çıkarken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Ali abiyle karşılaştım. Uykulu uykulu yüzüne bakarken bu halime kıkırdayınca bende gülümsedim."
-Babamlar nerede?
-Aşağıda küçük hanımım. Aşağıda bekliyorlar..
-Tamam geliyorum.
"Kapıyı kapatıp giyinme odamdan eşortman ve kısa kollunun üstüne düz siyah fermuarlı hırkayı giyip aşağıya indik. Babam beni gördüğü gibi gülümseyince herkes bana döndü. Burnuma gelen güzel et kokularıyla gülümsemem bütün yüzüme yayıldı."
-Et mi? Pişiriyorsunuz...
"Babam sesli gülüp"
-Sen uyukladığın için duymadın galiba kilo alman için bundan sonra sık sık et yiyeceksin.
-Sık sık..
-Evet sık sık.. İçmenin gereken ilaçlar var. Sultan Şeydamın ilaçlarını getirir misin!?
-Hemen ağam!
"Önüme gelen ilacı ağzıma atıp suyu içerken ilacın talimatlarını okumaya başladım. 'İştah açıcı ek takviye' yazıyordu. Babamın istediği belliydi.
Boş bardağıma bir daha su doldurup içtim. Bu sırada masaya koyduğum telefonum çalınca ekrana baktım.'Cançık' Açıp hoparlörü açtığımda Canın sesi ortaya çıktı."-Şeyda niye haber vermedin!! Ben niye her şeyi sonradan öğreniyorum.
-Can bağırıp durma lütfen telefon hoparlörde..
-Heeğ nerden bileyim. İyi misin şuan?!
-İyiyim biraz uyudum. Eee beni bırak siz ne zaman geliyorsunuz?!
-Atarsa 1!
"Can ile aramızdaki bilmem kaçıncı espriydi. 'Atarsa 1 gün' demekti.
-Hahahağğ Can biz onu Atarsa 366 gün yapsak?
"Canın cırlamasıyla çoğu kişi gülmüştü."
-SEN BİZ GELMEYELİM İSTİYORSUN GALİBA ŞEYDA!!
-Aman Can ne cırladın hadi telefonu sal da azıcık caner ile konuşayım..
-Caner yok ki canım sıkıldığı için seni aradım.
-Caner nerede?
-Sence!!???
'Tuğba ile birbirlerinden hoşlanıyorlardı.'
-hığğğğ anladım.
-Sana hığğ sende biri yok mu?!
-Aynı hiç değişmedi!
-Bulayım isterse-
-Ölmek istemiyorsan bence sus
-Sen hastasın bana bir kaç gün bir şey yapamazsın ki hihihi
-Bunca dakika seni öldürecek kişinin ben olduğumu düşünüyorsan yanılıyorsunuz Can bey! Unuttuysanız hatırlatıyım telefon haporlörde..
"Can kekeleyerek konuşmaya başlamıştı."
-B-Baran.. amca ben şey.. Yani eee.. şaka! Ehe evet! Şaka yaptım...
"Babamın otoriter sesi ile Candan sesler kesilmişti. Babam bana bakarak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~A.Ş.K~''Ayral Şeyda KARASU''
ActionAşiret torunu olan Ayral Şeyda KARASU hem mafya hem de aşiret ailesinin biricik güzel kızlarından, daha asil, hırslı, zeki ve dövüş üzerinde eğitim almış bir kızdır. Ama ortaya çıkan sorunları ile hem ailenin düşmanı dostuna hem de ailesine ters olu...