Boğa burcu

21 4 0
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz ♡♡♡

Oy vermeyi unutmayın

Kahve rengi saçları , beyaz teni ve teninin üzerinde sanki götümü satsam alamayacağım o değerli elmaslara benzeyen simsiyah gözleri ile bana bakan birini görmeyi tabikide beklemiyordum.

(Lan Nehir adamı gözünle yedin resmen asıl konuna dön . Sen az önce Dilan'ın ağzına sıçıyodun ne ara elin oğlunun kolları arasına girdin lan.)

"LAN BIRAK BENİİİ"

"Bir rahat durursan bırakıcam. Görmüyomusun kızın halini . Neye çevirmişsin kızı. Hayır sormam lazım bu güç nerden geliyo vallahi zor tutuyorum seni "

"ANANDAN GELİYO tövbe tövbe sal lan beni su maymunu ."

"Bak bırakıcam ama kıza saldırmak yok tamammı"

"Tammam be bişey yapmicam bırak "

Kallorını gevşetmesiyle hemen ondan uzaklaştım. Tamam kabul güzel bir duyguydu ona yakından bakmak ama ne demişler çoğu zarar azı karar bana bu kadarı yeterli.

Bakışlarımı Dilan'a doğru çevirdim
Yerde bir seksen yatıyodu resmen ohhh ellerime sağlık. Gözlerim Pelin'i aradı ve onu sağ çaprazımda gördüm. Bana korkmuş bir kedi gibi bakıyordu .
"Aman be kızım sende hiç kavga görmemiş gibi bakma . Hem hakketti"

Kollarımda ve yüzümde çokça çizikler vardı ama şuan bunlara aldırmıyordum

Dilan konuşmaya başladı "Gerizekalı seni mahvedicem görüceksin sen" diyerek uzaklaşmaya başladı
Topallıyor muydu o ne amaaaan neyse banane .

Tanımadığım çocuk hala beni izliyodu.

"Kardeş ne bakıyon hayırdır "

"Ben sadece böyle bir şey beklemiyodum da neyse ben gideyim en iyisi" diyip oda uzaklaşmaya başladı.

Ama yalan yok çocuk gerçekten çok yakışıklıydı.

"İyi misin Nehir " dedi Pelin

"İyiyim önemli bir şey yok "desemde bana merhametle bakıyodu. Biliyorum aldığım yaralardan dolayı değilde Dilan'ın annem hakkındaki söylediği sözlerden dolayı böyle baktığını.

"Sanırım bu gün gezmesek daha iyi olur Pelin "

"Haklısın hadi eve geri dönelim"

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Özlem , hiçbir insan bu duygudan kaçamaz. Ama bazıları kendini kaçtığına inandırır.

Ben bunca yıldır kendimi buna inandırmaya çalıştım.

Ama bu dün yüzüme birkez daha tokat gibi çarptı ben annemi çok özlüyorum.

Evet bunca yıldır gizlemeye çalıştığım gerçeği itiraf ediyorum ben annemi gerçek çok özlüyorum.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle kafamı kollarımın arasından kaldırdım yatakta doğruldum ve telefona baktım . Mesaj yabancı bi numaradandı.

0545*******:Bunu beklemiyordum.

0545*******:Yani buda ihtimaller arasındaydı ama yinede engellemessin sanmıştım

Nehir:Yine mi sen

0545*******:

0545*******:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hayatımın Dönüm Noktası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin