BÖLÜM 1: BORDO BERELİLER

18 1 6
                                    


Antrenmanı bitirip soyunma odasına ilerledim. Su şişesini bitirip dolaba attım. Duş alanına girip soğuk bir duş aldım, üstüme şort ve t-shirt giyip odadan çıktım. Etrafa bakıp furkanı aradım, bankta oturuyodu ıslık çalıp furkanın yanına oturdum. Naber lan furkoo!  banka yaylanarak bana cevap verdi;

-Öyle kendi kendime düşünüyorum sen?

- Bende aynı. Yakın zamanda yeni bir göreve giricez ama bu diğerlerinden çok farklı. Çünkü diğer kadın bordo berelilerle bu göreve gidicekmişiz. Ortaklaşa olucakmış. Furkan bana sırıtarak ;

- Güzellermidir lan ?

- Nerden bilim olm ben. Hadi kalk da yemek yiyelim.

Bahçeden eve doğru geçtik. İçeriye geçip oturdum. Genellikle yemekleri furkan yapardı. Bayada bir ustaydı. Bazen diyorum ki neden aşçı olmamış. 

- Egemen gelsene lan 5 dkka yardım et!

Furkan'ın yanına geldiğimde eti soteliyordu. İstediği şeyleri verip masayı hazırladım. Furkan aslında benim çocukluk arkadaşımdı küçükken çok isterdik bordo bereli olmayı ve başarmıştık da.

17 YIL ÖNCE 

-Oğlum hadi içeri gir.

-Birazdan gelirim anne.

Egemen annesine sözlerini söyleyip en yakın arkadaşı furkan'ın yanına gitti. O sırada bakkaldan yeni aldığı oyuncak silaha bakıyordu furkan. Egemen'i gören furkan gülümseyip silahı arkasına koydu. Egemen furkan'ın bişeyler sakladığını gördü ama bişey demedi. Furkan arkasındaki silahı çıkarıp egemen'e verdi. Sana aldım egemen dedi.

Egemen ve furkanın babaları aynı görevde şehit olmuşlardı. Zaten babalarının cenazesinde tanışmılardı o gün birbirlerine destek olmuşlardı. 

-Egemen ve furkan o gün birbirlerine söz vermişlerdi birlikte MSÜ'yü kazanacaklarına ve beraber görevlerinin başına geçeceklerine ve birlikte babalarının intikamlarını almaya. 

Bu görev çok önemli bir görevdi. Babalarının bulunduğu tabura o gün o saldırıyı planlayan adamı bulup alıcaklardı. 

-Hata istemiyorum. Bu görev çok önemli bu görevde başarısız olamayız. ANLAŞIDIMI!

-ANLAŞILDI KOMUTANIM!

-Birazdan diğer askerlerimizde gelir. Saygı duruşundan sonra herkesi guruplara ayıracağız.

-EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!

Bir süre sonra çetin komutanın dediği ekip de geldi. Saygı duruşundan sonra diğer ekip de karşımıza geçti.

- Gözüme en çok minyon tipli kumral gözleri yeşil bir kız takıldı.

-Rahat, hazır ol!

-Karı komutan onları hizaya sokarken o kızın yanlış yaptığını gördüm.

-İNCİ! bu yanlışından dolayı ceza alacaksın!

-am 

-Aması maması yok anlaşıldımı!

-anlaşıldı komutanım!

Bu kızın asker olduğuna hâlâ inanamıyorum. nasıl oldu acaba? Çetin komutan ve diğer kadın komutanlar tek ekiplere dağıtmaya başladı.

Furkan, döndüğümde altan altan sırıttığını far ettim. Göz devirip kimlerin kimlerle eşleşti ona baktım.

-Furkan, Egemen, Can, İnci, Nazlı ve Ece sizler birer grup olucaksınız. İtiraz istemiyorum. O anda içimden bir küfür savurdum. Bu beceriksiz kızla işim yaştı. Çetin komutanın yanına ilerledik. 

-Avcı,Kartal ve Kül yutmaz bu görevi size veriyorum. Aralarında en önemli görev bu. Toplantı alanına geçin diğer ekiptekileri alıp geliyorum.

-Tamam komutanım

Toplantı odasındaki yerlerimize geçtik diğerleri gelince kamotanı pür dikkatle dinlemeye başlkadık

- Bildiğiniz üzere aylardır çok önemli bir mafya liderini arıyoruz. Onun yüzünden gençler uyuşturucuya başladı. Ve Türkiye'ye  gizli gizli yasak olan ,en etkili olan eroyini sokuyorlar.Ve bu mafyanın Türkiye'de olduğunu tespit ettik. Mâlesef ki bazı askerlerimiz şehit oldu, düşmanlarımız her hareketimizi biliyor. Aramızda bir köstebek var onu anladık artık. Sadece kim olduğunu bilmiyoruz o kadar





bir sonraki bölüm nasıl olsun düşüncelerinizi yazın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOD ADI: "𝓐𝓥𝓒𝓘"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin