Η Άγκαθα μπήκε μέσα στην τουαλέτα με ντυμένη σαν κρεμμύδι και βρήκε το καπάκι ανεβασμένο. Φυσικά, ο Κρίστοφερ είχε αυτό το συνήθειο. Το κατέβασε και έκατσε επάνω του. Αμέσως τηλεφώνησε στην Μέισι. Έπρεπε να σταματήσει το μυαλό της και να ακούσει την λογική.
Δεν πρόλαβε ακόμα να χτυπήσει δεύτερη φορά και η καλύτερη της φίλη ήδη βρισκόταν ετοιμοπόλεμη στην άλλη γραμμή.
"Την λίστα. Θέλω να μου διαβάσεις την λίστα" της είπε με μια ανάσα.
"Το ήξερα ότι θα έρθει αυτή η στιγμή" Η φίλη της έκανε μια παύση και έπειτα καθάρισε τον λαιμό της.
Η λίστα ήταν ιδέα της Μέισι όταν χώρισε μαζί του. Μετά από τον τελευταίο τους καυγά και όταν πλέον είχαν ηρεμήσει κάποιος τα πράγματα η Άγκαθα έμοιαζε να ξεχνάει τους λόγους που είχαν αποφασίσει να τελειώσει η σχέση τους. Το μόνο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν τα ζεστά του χέρια να τυλίγονται γύρο από την μέση της και ήθελε να ακούσει τα χείλη του να σχηματίζουν το όνομα της. Έτσι κάπως ώστε να μην χρειαστεί η Μέισι να την κρατάει κλεισμένη μέσα σε ένα μπουντρούμι λες και είναι λυκάνθρωπος απόφασισαν να κάνουν την λίστα.
"Δεν πρέπει να γυρίζω πότε πίσω στον Κρίστοφερ Κέλερ γιατί:
Την ημέρα τον γενεθλίων μου εξαφανίστηκε και γύρισε τέσσερις ημέρες μετά χωρίς καμία εξήγηση.
Με έκανε να κλαίω περισσότερες φορές από ότι τελείωσα.
Δεν είχαμε ποτέ πραγματική επικοινωνία και συνεχώς μου έκρυβε πράγματα.
Όταν του ζήτησα να γνωρίσει την μητέρα μου εκείνος προσποιήθηκε ότι είναι άρρωστος.
Εμφανίστηκε στην δουλειά μου μεθυσμένος, πάνω από μια φορά-"
"Σταμάτα" Η Άγκαθα ένιωσε ένα σφίξιμο στο στομάχι της. Μπορεί να είχε ανάγκη να θυμηθεί τα αίτια που ο Κρίστοφερ δεν ήταν ο κατάλληλος για εκείνη όμως ήταν πολύ δύσκολο μετά από τόσες προσπάθειες να τα ξεχάσει. Την μια στιγμή της συμπεριφερόταν σαν να ήταν το καλύτερο που του έχει συμβεί και την επόμενη έκανε σαν το να είναι μαζί της αγγαρεία.
Η Μέισι κατάλαβε τον τόνο της. "Το ξέρω. Δεν θέλεις να τα ακούσεις αλλά αυτός ήταν. Εσύ ήσουν τρελά ερωτευμένη μαζί του και εκείνος πατούσε συνέχεια το κουμπί on/off"
"Είναι εδώ"
"Που; Στην καλύβα; Στην μέση του πουθενά;" Η Μέισι απόρησε .
ESTÁS LEYENDO
Απόψε Χιονίζει Για Εμάς
RomanceΗ Αγκάθα και ο Κρίστοφερ είχαν μια θυελλώδη σχέση που κράτησε περίπου 2 χρόνια, αν τους ρωτήσεις σίγουρα θα σου πουν περισσότερο γιατί για εκείνους ο χρόνος ανάμεσα στον ενθουσιώδη έρωτα τους μέχρι τον συντριπτικό χωρισμό τους , έμοιαζε αιωνιότητα. ...