Jennie
Ben ile rose eskorttuk isimizi severek yapiyorduk. Hem herkesin bir hobisi vardir. bizde boyle seylerle ilgileniyorduk.
Benle rosede bir kac kere sevistik. Cok eglebceli ve seksi bir kiz.
Genellikle adamlar roseyi sikerlerdi. Cunku o gercekten cok seksiydi ve ne yapacagini biliyordu hatta insanlar onu sadece 1 kere sikmek icin 4 milyon oduyorlardi.
Bu yuzden burayi tercih ederlerdi genellikle adamlar. Adamlar dedigimin cogu mafyaydi.
Neyse, benle rose biraz oturup tv izlerken bay hee soon -sirketin sahibi- bizi arayip "odama gelin" dedi.
Ne istedigini anlamistik bizi sikmek istiyordu. Cunku genelde oyle oluyordu hatta bize fazladan para bile veriyordu.
O yuzden guzel tanglar giyindik
Benim giydigim:
Rosenin giydigi:
BIzi kimse gormesin diyede uzerimize gecelik giyindik.
Neyse onun odasina gittik ve gapiyi tiklattik."Buyrun kizlar gelin" dedi ve bizde iceriye gectik. Sigarasini yakmis, siyah deri koltugunda oturmus disariyi seyrediyordu. Ve gomleginin dugmeleri acikti. bizi cok iyi beceriyordu hemde ayni anda. Bu yuzden mutluyduk.
İceriye girdik ve bize "gecin oturun" dedi.
Oturduk ve bisey demesini bekledik. Bize emir verirdi genelde cunku.
Ama burada degil. Ofisinin icinde bir kapi vardi ve orda bir yatak odasi vardi. Genelde yatmak icin degil birilerini sikmek icin kullanirdi o odayi. Sigarasini sondurup odanin kapisini acti ve bizi iceriye cagirdi, biz iceriye girdikten sonra hem ofisinin kapisini hemde yatak odasinin kapisini kilitledi. Ve ceketini cikarip koltugun uzerine atti, gomleginin dugmelerini biraz daha acti, ve pantolonunun kemerini cikarip zincirini cikardi. Ve roseyi kucagina alip yataga uzandirdi ve rosenin geceligini cikardi rose sadece tangasiyla kalmisti. Cekmeceden bir kelepce cikarip roseyi yatagina kelepceledi. Ve rosenin yanina oturup bir sigara daha yakti roseyi yatirarak rosenin poposunu ayaklarinin ustune aldi. Rose hala kelepceliydi. Ve rosenin poposunu oksamaya basladi. Hem sikara iciyor hemde rosenin gotunu oksuyordu. Sigarasini sondurul Bana dondu ve
"Sende diyer tarafa gel" dedi. roseyi ayaklarinin uzerinden indirip yuz ustu yatirdi. Hala rosenin buyuk gotuyle oynuyordu. Bende yatagin diyer tarafina geldim ve bir bacagimi onun izerine attim ve gomlegini cikardim o yatagin ortasindaydi. Ve yavas yavas ona ellemeye basladim ve belimi oyanattim. Eli rosenin gotunden yavas yavas kaydi ve amina geldi rosenin amiyla oynarken rose inledi
"AHH" rose zevkten cilgina donmustu rosenin inlemesiyle penisi havaya kalkti. Pantolonun uzerinden belli oluyordu.
Sonunda dayanamadi ve kalkip benide yataga kelepceledi.
Roseyide sirt ustu yatirdi ve bize bakip "sikerler cok guzelsiniz" dedi. Roseyle ben sirittik yavas yavas ayagimizdan baslayarak bize ellemeye basladi. Bizde sadece bedenimizi oynatabiliyorduk. Sonra amimizin ustune gelince durdu ve orayi oksamaya basladi. Biz hem inliyorduk hemde belimizi oynatiyorduk."Shh rahat durun daha baslamadik bile" dedi. Ve kilodumuzu indirdi. Ve ikimizin aminada birer opucuk kondurdu. Ve pantolonunuda cikardi artik sadece boxeriyle kalmisti rosenin uzerine cikti ve rosede gotunu kaldirdi cunku ne yapacagini biliyordu. Ve boxerinin uzerinden penisini rosenin amina surtuyordu. Rose zevkten 4 kose olmustu onlari izlerken amim islanmisti bile. Rosenin sirasi bitince banada aynisini yapti. Roseyle benim sivim boxerini islatmisti.
"Ahh, cok cabuk bosaliyorsunuz." Rose ona donup
"islandiysa cikarabilirsin." Diyip siritti. Hee soonda hemen boxerini cikardi. Ve rosenin vajinasinin uzerinde gezdirdi.
Resmen rose cildiriyordu.
"IHMM, HADI ICIME GIR" diye inledi. He sonda cekmeceden kayganlastirici cikardi ve penisine surdu ki daha iyi sokabilsin. Sonra yine yataga gelip rosenin ustune cikti ve penisini rosenin amina konumladi. Ve sert bir sekilde rosenin icine girdi. Rosenin aminda gel git yapti penisi o kadar buyuktuki rose hergun sevisiyordu ama bay hee soonun yarragi ona zar zor giriyordu. rosenin inlemeleri arti.
"AHH... IHMM... MMHH... IHHH.. A-AHH." rose zevkten cilgina donmustu. Oda rosenin daha cok azdigini gorunce hizlandi ve daha hizli gel git yapti. Ve rosenin uzerinde surtunmeye basladi. Rose tam bosalacakken icinden cikti ve dili ile tekrar rosenin amini yalamaya basladi cunku rosenin onun agzina bosalmasini istiyordu rose sonunda bosaldi ve rosenin sivisini biraz bile puskurtmeden yuttu.
Ve sira bana gelmisti.
Biraz daha kayganlaştırıcı surdu ve benden daha fazla zevk almak icin amimin etrafina krem santi doktu ve etrafini yalamaya basladi. Benimde inlemelerim odada yankilaniyordu. Bu adma bir harikaydi.
"AHH.. IHMM HADI ICIME GIR BABACIK" diye seslenince
"Sakin ol kedicigim" dedi ve penisini amima konumlayip icime girdi bende zevkten 4 kose olmustum. Gobegimi hareket ettirmeye basladim oda hem dudagimi opuyor hemde gel git yapiyordu.
Bizi bir posta daha sikti ve beraber dus aldik.
"AHH IHMM HIZLAN BABACIK"
...