Wonyoung
Son kez aynadan tangama baktim
Ve yataga bu sekilde uzandim
Ve babcigimi beklemeye basladim uzun zamandir sadece sirketteydi. Ve ben onu biraz rahatlatmak istiyordum.
Kapi calma sesi duydum. Daha cekici durmak icin yatagai oksadim ve dudagimi isirdim. islanmistim bile.
Sonra bir ses duydum
"Sevgilim ben geldim" dedi kai. Ve kapinin ucundan beni gorunce dudagini isirip hemen kapiyi kilitledi.
"Siktir, ne yapmaya calisiyorsun" dedi ve ceketini cikardi.
"Bisim icin cok calisiyorsun, seni rahtlatmak istiyorum babacik" dedim ve bacak arami actim kilodumun icine giren amim belli oluyordu. Hemen soyundu sadece boxeri kalmisti.
"Ah, sikerler bu ami " dedi. Ve yataga oturup benide kucagina aldi. Ve kalcami kaldirip ona dolandim.
"Surtun!" Demesiyle birlikte surtunmeye basladim. Onun inlemeleri odada artarken twerk atmaya basladim. Yarragi sismisti. Baya bi azmisti bu yuzden beni yataga yatirdi ve
"Simdi ben seni rahatlaticam, kontrol bende olsun."
Dedi ve cekmeceden kelepce cikarip kollarimi kelepce ile yatak basligina kelepceledi. Sonra gozumude bir siyah bezle kapatti."Ahh, bu vucudu nasil gunlerce sikmemisim." Diyip karnimi yalayip emmeye basladi. Bende zevkten gobegimi sallamaya basladim. Sonra elinin yavas yavas kiloduma geldigini anladim. Ve yavas yavas kilodumu indirmeye basladi. Sonrada sutyenimin bohcasini acip emmeye basladi. Penisi amima deyiyordu sanirim boxerini cikartmisti.
"Ahh"
Yavas yavas vucudumda bir harita ciziyordu diliyle. altlara indiginde amimin etrafina opucukler kondurmaya basladi. Sonra diliyle icime girdi.
"MMH" Bi kac dk boyunca dili icimdeydi. Sonra dayanamayip bosaldim. Ve agzina gelen tum sivimi yuttu.
Sonra gzoumu acti ve
"bunu gormeni istiyorum." Dedi. Cekmeceden kayganlastirici cikarip penisine surdu. Ne yapacagini anladigimda islanmistim.
Surdukten sonra ustume cikti ve penisini amima konumladi sonrada icime girdi.
"AHHHH" aciyordu ama cok zevkliydi. Bi 12 dk boyunca gel git yapti ve ben onun penisine bosaldim. Oda icime degil karnimin ustune bosaldi.
"Hamile kalmak istemezsin, sonucta hamile kalirsan cok sikemeyecegim seni " dedi. Ve kendini kenara atti. Cok yorulmustuk.
"Ahh, bebegim sürtün..."