HÅLL KÄFTEN

4 3 0
                                    

Gubbarna och tanterna åkte på deras skitfula rostmopeder. Kassavärden hade hoppat ut från en buske och sprang nu efter pensionärerna och skrek att de skulle få betala riktigt ordentligt för deras stöld.

"HÅLL KÄFTEN DIN JÄVLA PALSTERNACKA" skrek Oliv.

"FÅ UPP FARTEN SÅ ATT DANSKJÄVLEN INTE ENS ÄR NÄRA ATT KOMMA IFATT OSS" ropade Gurkan. Gamlingarna ökade farten och svängde runt ett hörn, och Britta var väldigt nära att köra rätt in i en bil, eftersom att de åkte i en sån hög hastighet. Föraren som då precis skulle gå in i hans bil, skrek förbannat på dem. Men de hade fortfarande inte förlorat kassavärden. 

"ÖKA FARTEN!!!" Skrek Lilo. Gamlingarna ökade farten så pass mycket att dem typ vinglade hit och dit medans dem svängde runt hörn efter hörn. Men på något sätt var kassavärden ändå en bit bakom dem.

"JAG SKA SE TILL ATT HAN FLYGER HELA JÄVLA VÄGEN TILL KINA!" skrek Estelle. Hon bromsade till, vände sig om och körde rakt mot kassavärden. Estelle drog upp en gigantisk ballong ur hennes bakficka och riktade fram den framför henne. Och rätt som det var, så flög kassavärden -som ändå hade fortsatt att springa fram mot dem- bakåt en riktigt bra bit. Estelle la ner ballongen i hennes bakficka och körde ikapp dem andra gamlingarna. 

"Där fick han! Nu kommer han minsann inte kunna komma ifatt oss!" sa Stitch glatt. Efter ett tag så stannade dem vid en gammal stuga.

"Vad ska vi nu göra?" frågade Gurkan.

"VI SKA TILL BORÅS!!!!" skrek Britta. Alla sprang ut och hoppade upp på sina mopeder och körde i riktning mot Borås

Golare har inga polare (min kompis idé) 🥵😑Where stories live. Discover now