ŞANS MI?

2 1 0
                                    

~2 YIL SONRA~
Lisa~

İşte o günden beri fanıydım Rose'nin fakat bu sene özellikle şanslı olduğumu hissediyorum çünkü bu sene Rose ile aynı üniversiteyi kazandık ben dansçı olmak istiyordum ve Rose ile aynı üniversitede farklı sınıflardayız ben dans bölümündeyim Rose ise vocal bölümünde ama genede onunla aynı okuldayım değilmi sonuçta bu da bir şans keşke ona açılabilsem çünkü ona aşık gibi hissediyorum ama okula bile güvenlik ile geliyor o yüzden onunla konuşamam güvenlikler olmasa bile benim konuşmaya cesaretim yok off ama neyse yarın okulun ilk günü sadece Rose için heyecanlıyım ama olsunn yarın şık olmalıyım. Galiba, birazcık kafamı boşaltmalıyım o yüzden akşama kadar dans ettim ve en sonunda yorgunluğuma yenik düşüp uyuyakaldım.

Saat 8.30

Ağğh alarm çaldı oysaki rüyamda Rose ile tanıştığımı görüyordum off her neyse şimdi kendime güzel bir kombin yapıcam hemen koşarak dolabım açtım ve baktım üzerime siyah beyaz bir ceket altıma mavi bir pantolon üzerime ise beyaz bir bluz giyindim ve artık hazırdım hemen aşağıya inip kendime bir reçelli ekmek hazırladım ve hemen elime alıp hızlıca yemeye başladim ardından ise ayakkabımı giyinip hemen çıktım.

Lisa'nın kombini:

Ve ardından ise yürüdüm yürüdüm ve otobüs durağına geldim biraz bekledikten sonra artık otobüs gelmişti hemen otobüse binip kartımı bastım ve kendime otobüste oturacak bir yer bulup oturdum ardından beklemeye  başladım ve zamanı gelmişti gelmiştim...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve ardından ise yürüdüm yürüdüm ve otobüs durağına geldim biraz bekledikten sonra artık otobüs gelmişti hemen otobüse binip kartımı bastım ve kendime otobüste oturacak bir yer bulup oturdum ardından beklemeye başladım ve zamanı gelmişti gelmiştim kalbim hızla çarpmaya başladı hemen otobüsten inip yeni okuluma bakmaya başladım kapının önündeydim heyecanla içeri girip sınıfı aradım sonunda bulmuştum çantamı bırakıp biraz okulu gezdikten sonra birden herkes aşağı inmeye başladı merdivende birisini çevirdim ve "ne oluyor" diye sordum kız "Rose geldi" diye bağırdı ve koşmaya devam etti Rose'un geldiğini duyunca bende koşmaya başladım ve hemen aşağı indim ağğh işte oradaydı o altın saçlarıyla siyah lüks arabasından iniyordu.

Beğendiniz mi lütfen oy verin canolar

𝙎𝘼𝘿𝙀𝘾𝙀 𝙁𝘼𝙉𝙄𝙉 𝙊𝙇𝘿𝙐𝙂̆𝙐 𝙈𝙐 𝘿𝙐̈𝙎̧𝙐̈𝙉𝙐̈𝙔𝙊𝙍𝙎𝙐𝙉(chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin