bölüm 4

50 7 24
                                    

Rosé nin ağzından

Aşşağı doğru bakıyordum bir sürü insan toplanmış bana bakıyorlardı ne yani intihar eden bir insan hiç mi görmemişlerdi.

Ne var ki hayat bazen bize zor gelebilir ve artık dayanacak gücümüz kalmayabilir ama hayatta kalmamız gerekir ama sanırım ben bunu yapmayacağım.

Biliyorum şu an Lena olsa yaşamamı isterdi ama o yoktu şu an yanımda.ve bir daha da olamayacaktı.çübkü o öldü.

Arkamda ki çatı katı kapısı aniden açıldı.içeri daha önce bir kaç kere gördüğüm bir doktor girdi.

Sarı saçlı,orta boylu yakışıklı denebilecek bir doktordu.ahh kendimi kandırıyorum  doktor gayet yakışıklıydı.

Doktor bana baktı ve elleriyle dur işareti yaptı.ve sessiz ve sakince konuştu.

Dk:lütfen sakin ol ve bir kaç adım bana doğru at
Ben:neden sana güveneyim ki
Dk:lütfen biraz konuşalım ikna olmazsan söz karışmayacağım ama lütfen önce konuşalım.
Ben:tamam ama söz ver
Dk:söz

Dedi ve bende vücudumu tamamen o doktora doğru çevirdim ve bir kaç adım attım.doktor hızlı bir şekilde bileğim den tuttu ve beni kendine doğru çekip kollarını belime doladı.

Dk:sen çok değerli bir insansın
Ben:hayır değilim

Dedim hala bana sarılıyordu

Dk:kimse için yaşama kendin için yaşa hatta kaybettiğin arkadaşın için yaşa.o şu an seni görse ne yapardı biliyor musun o seni görüp ne kadar çok üzülüyordur.

Ben:sanırım haklısınız.

Dedim ve adam kollarını belimden çekti.bana baktı.yakından daha yakışıklı görünüyordu.

Dk:biraz seninle konuşalım mı bana hayat hikayeni anlat ki sana yardım edebileyim.

Ben:peki hangi günler gelmem lazım
Dk:pazartesileri
Ben:peki

Bugün pazardı yani yarın gidecektim adamın yanına.aşşağı indiğimde Lisa bana sarıldı bu kadar kısa zaman diliminde çok yakın arkadaş olmuştuk.

Lisa beni boğacakmış gibi sarılıyordu bir yandan bir şeyler diyordu ama ben nefes almaya çalışmaktan onu duymuyordum bile.

Birden üstüme iki kız daha geldi.onlar da beni boğacakmış gibi sarılıyorlardı.öksürmeye başlayınca benden ayrıldılar.

Hepsi bir ağızdan konuşmaya başladılar

Lisa: rosé bir daha denemeye bile çalışma
Jennie:bir daha denersen sana terlik atarım
Jisoo:iyi misin

Birden bağırdım"aaaa yeter be bir durun gayet iyiyim bir psikolog geldi yanıma artık ona gideceğim pazartesileri."

Lisa: jimin mi
Rosé:adını bilmiyorum sarı saçlı,orta boylu hafif yakışıklı biri
Jennie:hala o jimin işte
Rosé:aman neyse ne bana ne ya
Jisoo:neyse sen odana geç biraz dinlen
Rosé: peki unnie

Odama doğru yürümeye başladım birden karşıma biri çıktı.saeı saçlı çilli uzun orta arası boylu yakışıklı bir çocuk vardı... kardeşim Felix

Felix bana hızla sarıldı sen mal mısın.
Dedi bana hayır anlamında kafamı salladım.insanlar da benim ölmem için çabalıyorlar dı sanki bana öyle bir sarılıyorlar ki öleceğim sanıyorum.

Ben: sen Amerika da değil mıydın
Felix:Kore'yi ve seni özledim
Ben:sen beni peh canım
Felix:öyle deme

Diyip yanağımı sıktı.ve benimle birlikte odaya yürümeye başladı.

Straykids dinleyen var mı var sa biasınız ne 410 kelime var herhalde iyi okumalar

mezarlık ~JİROSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin