8

133 27 4
                                    

bu saatte bolum yayinlamaya hic alisik olmasam da saldim gitti oy ve yorum isterim <3

jungkook:
jiminie hyung
rüyamda seni gördüm

jimin:
öyle mi
ne yapıyordum

jungkook:
bunu söyleyemem

jimin:
o zaman rüyanda beni gördüğünü neden söylüyorsun
merak edeyim diye mi

jungkook:
merak mı ediyorsun

jimin:
e tabii

jungkook:
projeden düşük not almıştım
sende beni elinde bıçakla kovalıyordun

jimin:
jungkook bilinçaltın beni hayrete düşürüyor
o kadar cani değilim merak etme
en fazla seni camdan sallandırırım

jungkook:
yemin ederim yüksek alacağım
GERÇEKTEN

jimin:
çok çalıştın
elbette yüksek alacaksın

jungkook:
bugün chaeyoung beni içmeye çağırdı
gerçekten çok eğlenceli birisi
onunla gideceğim

jimin:
bizsiz planlar yapıyorsunuz demek
iyi vakit geçirin

jungkook:
hyung ben ona dedim herkes gelsin diye
ama bana söyleyeceği şeyler varmış

jimin:
pekala

~

"Sonunda geldin." dedi chaeyoung gülerek. Bende güldüm ama biraz gergindim. Chaeyoungla sonradan birkaç kez daha sohbet etmiştik.

Söylediği şeyler sinirimi bozmuştu evet ama samimi olmadığını söyleyemezdim. Komik ve eğlenceliydi.

Son söylediği şeylerden sonra çok bir yakınlık kuracağımızı düşünmesemde bir şekilde yakınlaşıp sohbet etmeye başlamıştık.

"Çok mu beklettim?" diye sordum tabureyi yanına çekip otururken. Bana baktı. "Hayır, yeni geldim sayılır." dediğinde gülümsedim.

Meyve kokteyli istediğimde ikimize de aynısından sipariş ettiği sürece sessiz kaldım. Burayı biliyor gibiydi.

"Jimin beni yanlış anlamanı istemiyorum." diye söze girdiğinde yerimde rahatsızca kıpırdandım. "Bu konuyu konuşmasak?" diye sordum. Utangaç hissediyordum.

"Hayır konuşmak istiyorum, aksi halde aramızda soğukluk kalacak. Ve seni gerçekten sevdim, arkadaş olmak istiyorum sadece." dediğinde yutkundum ve sessiz kaldım sadece.

İç çekti. "O gün söylediklerim.." diye başladı mırıldanarak. "Belki ağır konuşmuş olabilirim ama düşüncesizlik ettim, biliyorsun." dediğinde gülümsedim burukça. "Sorun yok, gerçekleri söyledin sadece."

Bu sefer o gülümsedi. "Bir nevi varsayımlarım doğruydu değil mi? Ondan hoşlanıyorsun?" diye hafifçe gülüp sorduğunda gözlerimi kaçırdım. Bunu anlamıştı zaten, ne diye sorup duruyordu?

"Jungkook aslına bakarsan fikirlerim biraz değişti, buna çokta imkansız gözüyle bakmamaya başladım. Hatta düşününce gözümde çok tatlı beliriyorsunuz." diye mırıldandığında gözlerim irice açıldı. "Ne diyorsun?"

Güldü.

"Aslında söylediklerimde yalan yoktu, Jimin'in gerçekten hiç erkek arkadaşı olmadı. Ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor öyle değil mi?" dedikten sonra duraksayıp devam etti. "Bundan sonra ne olur bilemiyorum ama böyle bir şey yaşanırsa yanınızda olacağımı bilmelisin, hatta yardıma ihtiyacın olursa bana gel." dedi kıkırdayıp.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

heart invasionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin