M-am trezit de dimineata si m-am dus la baie. M-am îmbrăcat așa:
Tom nu era în pat. Cred ca îi jos.
Cobor jos și toată lumea era acolo.
Toți: Neataaaa!
V: Neataaaa!!
Ma uit mai atent, și îl văd pe Bill în spatele tuturor cu o blonda, cum se sarutau.
Mi s-a rupt inima în bucăți.
Am inceput sa plang și am mers sus înapoi în baie. Cautam ca o disperată ceva ascuțit, iar până la urmă găsesc o lamă. Nici nu mai m-am gandit ce caută aici, și direct în vene mi-am băgat-o. Ma simțeam liniștită.. M-am tăiat peste tot, iar după am scris cu sângele meu pe pereții băii:
Va mulțumesc pentru tot..*Negru*
Bill's pov
O văd pe Vivi cum coboară jos și începe să planga, iar după a urcat înapoi. Aud cum tranteste ușa și o aud și mai tare plangand.
Oare din cauza mea? Am împins-o pe blonda asta de pe mine, și m-am dus sus într-o mare fugă. Ușa de la baie, era deschisă.. Larg.. Iar.. Pe jos era.. Ea.
B: NU NU NU NU NUUUU NUUUUUUU VICTORIAAA TREZEȘTE TE!!!! NUUU TE ROGGGG
Toată lumea m-a auzit cum plângeam și țipam în acelasi timp, asa ca au urcat toți. Tom a văzut-o, iar după a leșinat.
B: NU TOM! NUUUUUUU
Toți erau muti, plangand.
B: SUNATI DRACULUI LA O AMBULANȚĂ ACUMMMMM!!!
Ale a scos telefonul, și a sunat toată tremurand la ambulanță.
După 5 minute au ajuns și ei. Eu eram distrus, iar Tom se trezisera si el mai înainte. Tom era și el distrus. Denisa plângea într-un hal.. TOATE S-AU ÎNTÂMPLAT DIN CAUZA MEA! MA URASC!
Toți am plecat într-o grabă mare la spital. Eu normal ca am fost în ambulanță cu ea.. Nu am lăsat-o singura.
As (asistenta) : A pierdut mult sânge, asa ca avem nevoie de sânge. Vreti dvs. să donați?
B: DA! DA DA
As: Bine.
Și-a făcut ea treaba iar după am ajuns la spital.
As: ADUCETI O TARGA ACUM!
Doctorii au adus o targa și au pus-o pe prințesa mea acolo.. Ma simțeam atât de prost.. A vrut să se sinucidă din cauza mea..
Am luat-o pe unde au dus-o pe ea, și după am inceput sa plang.
Ceilalți au ajuns și ei. Era și blonda aia..
B: DIN CAUZA TA CURVA ORDINARA CE ESTI! DIN CAUZA TA!
Și i-am dat un pumn.
Blonda: D-dar ce am facut?
B: MAI AI ȘI TUPEU SA INTREBI? UITE ASTA VEI PRIMI ACUM!
Și am împușcat-o fix în cap.
Lumea se uita cu frica la mine, dar nici nu imi păsa. Poliția era prea speriată de noi, asa ca eu eram foarte liniștit în privința asta.
Ma pun pe scaunul spitalului și încep să plang. Tom s-a pus lângă mine si a început și el sa planga.
Toți plangeau, și se rugau ca Vivi sa mai traiasca.*Skiptime 2 zile*
Am stat aici, pe acest scaun, și ma rugam ca Victoria sa ma traiasca. Deodată iese un doctor.
Doc: Buna ziua! Dvs sunteti Bill Kaulitz?
B: D-da eu sunt..
Doc: Avem o veste foarte bună!
B: SPUNETI!
Doc: Fata încă trăiește, iar asta este o minune deoarece și-a tăiat venele, iar asta este ceva foarte daunator corpului.
B: P-pot sa o văd?!
Doc: Da desigur! Dar, mai întâi va voi da acest bilețel cu ce trebuie să îi dați și când.
B: Am înțeles! Va multumesc mult!
Doc: Asta este datoria noastră!
Doctorul pleacă, iar eu fără să ezitez intru pe usă. O văd pe prințesa mea dormind. Ce față drăguță are când doarme..
O aud cum bâlbâie:
V: Nu! Bill nu! Tom nu nu nu
B: Shhh gata gata printi sunt aici!
Ea se trezeste și se uita mirata la mine.
V: B-Bill?! TU ESTI?!
B: Da printi eu sunt..
V: Ce am patit?!
B: Stai printi nu te speria.. Ai încercat să te sinucizi..
V: Offf și fix asta voiam.. *a șoptit ea*
B: Am auzit.. Nu iti mai dori asa ceva! Eu ce m-aș face fără tine?!
V: Fără mine? Pff mai bine ai face.. Eu sunt un nimic..
B: Să nu mai spui asa ceva în viața ta!
V: Ok ok..Victoria's pov
Ma pupa pe frunte.
V: Bill, dar Tom unde e?
B: El e la baie. Îl chem?
V: Da! Acum!
B: Ok îl sun.
El îl suna pe Tom, iar deodata intra Tom pe usa.
T: VICTORIA?! TE-AI TREZIT!!!! YAYAYAYAAYAYAYAYAYAYAYAAYAYY
Eu am inceput sa rad.
V: Da mai m-am trezit😂
T: Ce bineeee!!! Mi-a fost dor de tineee!!
V: Uofff si mie mi-a fost dor de tineee!
Vine la mine si ma ia în brațe, iar după ma saruta.
B: Ok eu ma duc sa il intreb pe doctor dacă putem să te luăm acasă.
V&T: Ok!
Bill pleacă.Va urma...
CITEȘTI
Gemenii Kaulitz
Teen FictionTu vei fi indragostita de cei doi gemeni, dar, care va fi alesul?