Am rămas acolo, în locul meu, și plângeam. Cred ca va întrebati de ce plangeam, pai, a țipat la mine, m-a lovit, și mai și a făcut un plan ca să ma vadă cum omor pe cineva nevinovat.
Tom m-a văzut plângând, și mi-a șters lacrimile.
T: Nu mai plânge, te rog.
M-a rugat.. Înainte țipa la mine, iar acum ma roagă să nu mai plâng.
Ce se întâmplă?
Am vrut să îi spun de ce mi-a făcut atât de multe chestii, dar imi era frica de el. Cred ca daca as fi scos un cuvânt greșit, m-ar plesni direct. Asa ca mai bine ar fi să tac din gura.
T: Spune ceva!
Am tacut.
T: SPUNE DRACULUI CEVA!
V: TE URASC!
Am vazut cum ochii lui incepeau să i se umple de lacrimi. Nu a spus nimic.
S-a dus la volan, și am plecat.*Skiptime 1 ora*
Am ajuns acasă. Cum a și deschis poarta de la locul lui, mi-am deschis și eu poarta și direct în casa, în camera la Bill m-am dus.
Bill era pe pat, cu ochii roșii.
B: Ai venit! Ce ma bucur!
M-am dus la el și am inceput sa plang, și l-am luat în brațe.
V: De ce.. Toate mi se întâmplă doar mie..
B: Shhh nu-i vina ta Vivi..
V: Te iubesc Bill..
B: Și eu.. Foarte mult..
M-am apropiat de el, și l-am sarutat. El a făcut la fel. Am stat asa 3 minute din cauza lipsei de aer. Nu voiam să mai ma dezlipesc de el și de buzele lui moi si dulci..
M-am urcat în poala la el și i-am pus mâna acolo jos și frecam.
Habar n-am ce face Tom. Nici nu ma intereseaza.
Simțeam sub mine ceva tare, dar nu am băgat de seamă.
V: Bill ma duc până la baie si revin.
B: Bine iubire.
Ma duc în baie, și ma dezbrac complet.
V: Billll vino in baieee!
B: Okkk
Deschide usa, și ma vede toată goală cum eram in duș.
Bill și-a mușcat buzele, iar după s-a dezbrăcat.
Intră în duș, iar după și-o bagă în mine. Eu eram cu spatele la el. Și-a înconjurat mâinile pe talia mea, iar după a început să o facă tare.
V: Uhhh Bill...
B: Să stii ca o am mai mare decât Tom cu 2cm. :)
V: Nici nu ma interesa. Hai acum fa-ti treaba.
V: A-ahhh Billyyy
Mi-am dat drumul.
V: Uhhh..
B:Mhhh..
Și-a dat drumul și el.
Mi-a șoptit:
B: Te iubesc mult frumoasa mea..
V: Și eu frumosul meu..
Și îl sărut.Va continua...
Baiii imi pare extrem de râu ca am facut capitolul asta scurt, doar ca vreau sa termin mai repede cartea asta, asa ca va spun ase:
Bill cu Victoria au rămas împreună și s-au căsătorit. Au avut 3 copii. O fata,si doi gemeni. Stiu, multi, nu?
Iar Tom.. Tot așa a ramas.
Gustav a rămas cu Denisa și s-au căsătorit și ei. Au un copil. O fată.
Georg s-a despărțit de Ale. Ea își batea joc de el tot timpul.. Naspa.. Iar acum Georg e insurat cu o fată pe nume Diana.
Toți au rămas fericiți, mai puțin Tom, deoarece nu și-a găsit o fată cum trebuie, cu capul pe umeri, nu o panaramă.Abia asteptt să fac carteaaa!! Va fi foarte frumoasa :))
Pupiciiii 😘😘😘😘😘❤❤❤
CITEȘTI
Gemenii Kaulitz
Teen FictionTu vei fi indragostita de cei doi gemeni, dar, care va fi alesul?