Hari ini zee dan teman temannya sedang ada perlawanan bola keranjang peringat akhir setelah dua minggu mereka melakukan latihan yang sebaik boleh.Kerana mereka adalah di tahun akhir jadi ,mereka kerna bersungguh sungguh melakukan latihan keras untuk memenangi pertandigan ini baik zee mahu temannya mereka jarang berada dirumah mahupun sekolah.
mereka banyak menghabiskan masa di gelanggang basketball selama satu minggu ini
.pagi mereka udah keluar balik lewat malam.guru mereka juga memberi izin mereka tidak mengikuti waktu pelajar bagi fukos dalam perlawanan ini.Ya,ini perlwanan penting bagi mereka.jika mereka menang perlawanan ini mereka sudah memberi nama sekolah mereka.sebelum perlawanan akhir pada hari sabtu ini .sir foei memberi ruang rehat selama sehari sebelum perlawanan bermula.hari ini mereka berhempas pulas berlatih dengna keras jadi sir foei beri mereka rehat.
sedang mereka rehat di lapangan basketball.ada suara memanggil nama mereka
"taniah, saya harap kamu semua akan memangi pertandingan ini.saya tahu perlawan ini adalah impian kamu semua.saya harap kamu semua fokus dan memberikan yang terbaik.''ucap sir perth .si foei mengangguk.
''ya,dua minggu ini kalian berlatih sangat keras jadi hari esok saya mahu kalian berehat sehari sebelum hari sabtu ini.saya ngak mau kamu semua sakit kerna ngak memberi kamu rehat''unar sir foei.
sir foei tahu anak muridnya ini terlalu bekerja keras berlatih untuk memenangi pertandigan ini.terutama zee kapten basketballnya.zee selalu mengambil langkah yang sangat serius dalam pertandingan ini.
''baiklah,kami akan melakukan yang terbaik.sir ngak usah khuatir dengan kami.''ujar zee sebagai kapten.
''ya sir,selagi ada zee dan max sir jangan bimbang kerna klau mereka dua aja yang megikuti pertandingan ini pun tetap akan menang.sir udah tau kan bagaimana kalau mereka berdua kalau udah ada di dalam gelanggang.''seluruh poppy.
"hahhahahaaa.kamu ini ada ada aja..okey kamu semua boleh pulang.kita ketemu sabtu nanti.kalau ada update dari pihak penganjur akan saya maklumi kepada anda''
Nunew
setelah dia menyelesiakan tugasan sir luke.nunew turun kebawah untuk menyiapkan makanan malam.hari ini dia ingin memasak juadah kesukaan zee.dia ngak tau ngapa mungkin dia rindu akan susuk itu.
dia udah tak ketemu selama dua minggu ini.jadi mungkin aja dengan memasak lauk kesukaannya dia bisah melepaskan rindu.sambil menyiapkan segala bahan nunew menyanyi secara kecil kecilan.nunew emang minat menyanyi kerna menyanyi itu adalah hobinya.
dia pernah berharap agar satu hari nanti dia bisah jadi penyanyi terkenal.cuma angan2.
kedua belah tangan nunew ligat memotong bahan untuk memasak.dan dia ngak sedar kelakuannya itu sedang ditonton oleh kedua anak mata zee.jika dia tahu nunew ngak akan menyanyi mahupun menari dengan pusingan kecil kerna dia malu akan zee.
Nunew tersentak ,tiba2 dia dapat merasakan ada tangan sedang memeluknya.tapi nunew tahu itu zee kerna ada bau wangian yang dirindu itu.
"bila kamu pulang zee?''nanya nunew..
"................."zee diam.dia sedang ligat mencium leher wangi itu.dia udah lama ngak merasa tubuh itu.dium cium belakang telinga ,leher nunew tangannya ngak diam jugak.dia sedang menggoda junior nunew dan
"auchh"'nunew desah kerna lehernya digigit oleh zee..