Selepas viralnya video nunew..nunew dikenali Dan diminati oleh murid2 di sekolah..nunew sangat seksi ,cantik,Dan tampan sekali Gus dia diincar lelaki mahupun perempuan.
Habis videonya Kali ditonton dengan banyak..selalu dia adalah pelajar yang tak dihiraukan malah Kali ini.meja belajarnya penuh bunga Dan coklat .serta lokarnya penuh barang2 hadiah Dari peminat2 nunew.
Yim Dan nat sedang melihat jambakan bunga diatas meja nunew dengan tatapan penuh takjub..gimana reaksi sahabatnya setelah melihat hadiah Dan bunga yang banyak di atas meja..
"Kau lihat itu nat,aku ingin mengambil satu coklat di atas meja nunew"mata yim bersinar sinar melihat coklat2 itu..
"Aduhhhh.."
"Kau jangan macam2 .tunngu kawan kita sampai "
"Ai nat,kau selalu ketuk kepala aku..kalau kepala aku jadi ngapa2 gimana?"yim geram melihat sahabatnya nya itu...nasib dia Sayang
"Terserah aja kau...perangai macam monyet"balas nat
"Hallo i am not monyet,but alien..jangan sama aku ama monyet nya bodoh"kata yim.
Nat hanya tersenyum melihat telatah yim itu...suka betul dia dengan kehidupan mahkluk yang bernama alien 👽 itu .
***
Nunew memasuki ke kawasan sekolah
Dengan biasa..tapi hari nie dia agak pelik kenapa ramai mata2 yang melihat nya.dia jadi malu kerana banyak mata yang memandang.dia jalan macam biasa menuju ke kelas tiba2 ada seorang pelajar perempuan yang menghampiri nunew"Phi nunew..phi nunew sebentar"jerit pelajar perempuan tersebut....
"Huh....huh...huh..."nunew hanya kaku melihat pelajar perempuan itu.
"Phi nunew nah coklat..Achara buat sendiri Tau phi nunew "pelajar yang bernama Achara menghulurkan coklat di hadapan nunew.
Nunew tersenyum "terima kasih Achara ,bukan kerna phi tak suka dengan coklat Achara..tapi phi Rasa Achara tersalah orang "ujar nunew.
Achara menggelengkan kepala."iya ini untuk phi..phi ambik laa...Achara sedih kalau phi ngak mengambilnya"ujar Achara dengan muka sengaja disedihkan.mintak simpati nunew.
Nunew mengambil jugak coklat yang itu.takut dia kecewankan gadis itu
"terima kasih yaa Achara.."Achara menggangguk.
."Achara balik ke kelas dulu ya phi...bye bye"Achara berlalu pergi hatinya senang kerna orang yang diminati Achara menerima coklat itu ..***
Nunew memasuki ke kelas dia kaku kerna melihat mejanya penuh dipenuhi oleh coklat Dan bunga.Dia tak sangka dalam 17 tahun dia hidup di atas dunia ini Kali dia dapat barangan yang banyak.atau mereka Salah letak hadiah..mahu bagi ke orang lain...tapi ngak kan...kerna ruang meja nya ditutup oleh coklat Dan bunga..
Nunew melihat yim Dan nat di sudut ruang kelas itu.nunew menghampiri mereka.
"Ai nat,kenapa meja nhu dipenuhi bunga Dan coklat.mereka Salah titip ke yim.."ujar nunew sambil membersihkan meja itu..gimana mau belajar kalau ruang mejanya penuh dengan coklat Dan bunga.
"Heheheheheh,kamu berdua datang tadi pun udah penuh nhu...."ujar yim
"Iya sih ,nunew kau sekarang tengah meningkat naik setelah video mu viral semasa persembahan lagu momme tu"
Ujar nat .yim menggangguk..Nunew menggerutkan dahi..video,viral.apa sih nunew ngak ngerti..sama sekali..
"Video apaan nat.nhu ngak ngerti.."ujar nunew Masih memproses video apa yang viral kerna dirinya ini.