H1

69 6 3
                                    

Oke hier zit ik weeral.. In bed 11h muziek te luisteren insta en we ❤️ it te chekken. Hier en daar weer een traan door liefdesliedjes .. Urghh! Ik haat liefde sinds Jesper.. Ik leerde hem een jaar geleden kennen, ik was totaal niet zelfverzekerd op dat moment! Maar een tijdje geleden was ik weer met hem aan de praat geraakt en ja van het een kwam het ander... We kusten waren denk ik nog niet eens een week samen en ik kreeg geen antwoord meer. Bye boy! Maar ik probeer hem weer terug te krijgen. Zou hij nu wel antwoorden? Misschien nu wel om 11h, waarom niet! Na een paar keer iets getypt te hebben vond ik het perfecte !!

Britt:< Heyyee! :) >

Ik begon weer verder te luisteren naar mijn muziek en opende insta. Het eerste plaatje was zo een mooie vrouw in een koningsblauwe bikini,ohh die wou ik ook en ik harte het direct! Na heel instagram 500 x gerefresht (a/n is da zelfs een woord?!)
Te hebben keek ik of hij had geantwoord.. Ik zag dat er een bericht was binnengekomen...

Zoe: < OMG Jonas heeft me net me uit gevraagd! ❤️ >

Tss ... Ik antwoordde snel op dat bericht.. Maar toen ik bij de berichten van mij en Jesper keek zag ik dat hij het had gelezen! Urghh!! Ik trok een screen en stuurde die door naar zoe.. Met de tekst eronder "Ik blijf proberen!"

Zoe: < Het is een klootzak, daar zul je later wel achter komen
meid ❤️❤️ >

Ik weet al dat hij een klootzak is want hij heeft al weer een ander.. Ik keek op zijn Facebook profiel en ik opende zijn profielfoto. Oke hij is veel veranderd sinds vroeger.. De foto dateerde van - 30 april 2014 - oke.. Het is tijd voor een nieuwe profielfoto jongen.. Ik keek hoe laat het was 12 h ! Owww noo morgen moet ik er alweer vroeg uit! Ik legde mijn iphone op men nachtkastje en deed men ogen toe. Rustig viel ik in slaap..

Na een korte nacht werd ik wakker.. De wekker is toch zo jaloers op mijn relatie met men bed!! Ik moet weer naar school pft.. Nog 2 weken en dan begint de vakantie! Yess!! Toen ik op school aankwam na de stomme busrit ging ik bij men vrienden zitten!

"Britt! Kom kijken! Mevrouw de brouck heeft een jurk aan!"

Ik volgde haar, en met haar bedoel ik Zoe. Ze is men beste vriendin al sinds mijn eerste schooldag op deze school, en het is al 4 jaar geleden dat ik naar deze school kwam.. Toen we bij het raam aankwamen stonden daar heel wat van men vriendinnen te roddelen over haar jurk. Hannah zwaaide naar me en deed teken dat ik moest komen.. Okay.. Het populaire meisje van school wilt tegen het gekke meisje praten...

"Britt je hebt vandaag echt een mooie outfit aan!!"

Ze meende wat ze zei.. Ik had eigenlijk maar snel iets uit de kast getrokken maar het paste wel bij elkaar.. Het was een zwarte skinny jeans met een cropped top met madeliefjes op.

"Ow thx Hannah!"

Ik keek naar benden.. Ik vind dit echt gênant , ik zie populariteit echt niet leuk! Je moet heel de tijd lachen maar dat zou me nooit lukken.....

"Han, je bent met Britt aan het praten.. Oeeeee!"

Het was haar vriendje.. Ik kende hem wel goed maar niet zo goed als zij hem kent.. Ze begonnen te zoenen. Ik besloot om maar weg te lopen van hun ik laat ze beter hun ding doen. Toen ik op weg was naar de les zag ik een nieuwe knappe jongen .. What!? Heb ik hem nog nooit eerder gezien?! Whoops! Deze dag ging echt snel voorbij want ik had het echt naar men zin.. Ja dat is raar op school maar onze klas is best hecht en we schieten vaak in de platte lach ... Toen ik naar de bus wandelde merkte ik dat ik een berichtje binnen had.

Jesper: < Hoi... Is er iets dat je me iets stuurt? >

Urghh!! Dat had ik nu echt niet nodig.. Ik stak men oortjes in men gsm en oren ... Ik klikte op shuffle.. Ik kreeg het liedje 3am van Meghan trainor... Ik klikte op ander liedje en kreeg crazy van Shawn mendes ... Wow dit is echt een liedje die bij mij past.. Toen de bus kwam zag ik die jongen van school er ook op zitten en stuurde zoe snel een foto die ik stiekem van hem had genomen..

Britt: < Ken je hem??!! Hij is echt knap en zit ook bij ons 😍😄>

Zoe: < Ik heb hem welleens gezien.. Maar ken hem ook nie lieverdje 😍😍❤️ >

Britt < okayy!! 😂😂❤️❤️>

Na die vermoeiende dag moest ik nog een stapel huiswerk maken.. Urghh!! Dat moeten ze zo afschaffen!! Na ik Wiskunde en economie gedaan had ging ik op bed liggen en pakte men make-up remover doekjes.. Na er 3 gebruikt te hebben vroeg ik mezelf af 'waarom doe je zo een plamuur laag op je kop' anders heb ik echt wel een puistenkop! 😂🙋

De week was snel voorbij gegaan. Zaterdag had ik een 'luie' dag zoals ik het zelf zag.. Maar men kat heeft er een opruim dag van gemaakt, ik was mijn nagels aan het lakken en opeens hoorde ik iets vallen van de trap.. Het was mijn nagellak.. Ik had de keuze tussen 5 en ik had de rest naast de trap gezet.. Ja bijna niks heeft de klap overleefd.. RIP okay.. Nu moet ik opruimen en nagellak kopen! Het eerste was best rot maar het tweede kon ik direct gaan doen!! :) ik voelde iets trillen in men broek zak..

Mam: < Ik ga naar de stad kom je straks ook? ❤️ >

Woww ik zweer je mijn moeder kan gedachtes lezen! 😂 ik antwoorde snel ,kleedde me aan , ruimde snel alles op en deed de ramen wagenwijd open.. Mijn moeder ruikt dat direct! ik sprong op de fiets en reed tot aan het station en dropte mijn fiets daar. De rest liep ik. Onderweg zag ik die jongen van school lopen aan de overkant! Aaah wat wou ik naar hem toelopen en hem kussen maar ik moet me inhouden ook wetende dat mama hier ergens rondloopt..

Na even rondlopen in de stad besloot men moeder iets te gaan eten.. Als er iets is waar ik blij van word is het het woord "ETEN" toen we binnen gingen in het restaurant rook je de geur van frietjes! 😍frietjeess😍 (a/n ik weet dat er nederlanders zyn en voor hen is dat patat 😂❤️ )

Na de lekkere maaltijd besloot ik nagellak te gaan kopen.. Hier stond ik dan voor het grote rek van OPI en CHINA GLAZE welke moet ik kiezen.. Ik had er na een poos al 10 in men mandje. Uiteindelijk werden het 23 lakjes voor 80 euro.. Whoopss!!

Okaay!! Here i'm once again I'm feeling lost by know and than .... #nick
Dus dit wat je net gelezen hebt is mijn eerste hoofdstuk van dit boek!! Ik hoop dat julie dit leuk vinden! Ik ga proberen 1x per week een update te doen.. Mss gaaat het niet echt lukken over enkele weken want dan ben ik op vakantiee.. Ik ga daar wel veel schrijven enzo maar het uploaden gaat mss niet maar 💘👄

😄 Just vote,comment and read 😄

Raar is oké.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu