Ik kon niet stoppen met schrijven dus vond dit best 2 hoofdstukken op zicht! Veel plezier guys! ❤️
Na het shoppen gaan mams en ik uiteten! Hmm het was keii lekker! Toen ik weer thuis was ging ik in bed en deed ik weer hetzelfde als iedere avond: youtube kijken,we❤️it, instagram, Hay day ,...... Toen ik zag dat ik enkele berichtjes had binnengekregen opende ik ze allemaal
Zoe: < Kom je morgen naar men huis? Ik moet je iets vertellen wat niemand mag weten!! ❤️❤️❤️❤️>
Dus ik reageerde maar snel..
Britt :< ZEKER WETEN KOM Ik!! Is het erg?! ❤️❤️❤️>
En ik had er iets van 80 in de groepchat van de klas over oninteressante dingen! 😝 Na al die onzin gelezen te hebben zette ik men Iphone uit en ging ik liggen in bed.. Ik kon niet direct slapen want ik zit een beetje te piekeren over mijn schoolpunten.. Volgend jaar moet ik misschien naar een andere school, maar ik probeer me er nu geen zorgen over te maken.. PROBEER! Maar dat lukt niet echt goed..
De laatste week is aangebroken .. Wow! Deze maanden gingen echt veel te snel, ik heb echt de beste klas evaaahh!! Woensdag na school ging ik nog even langs het kruidvat achter een grote zak maltezers.. Ik had er echt nood aan ,misschien raar maar Raar is oké is mijn motto..
Die avond nog was de zak helemaal op! Wow ik eet echt veel te veel!!! Maar wat verwacht je als je niet een van de magerste bikini babes bent... Ik lag in bed het was al lang 3 h geweest ik lag daar zo leven loos , zelfs in de morgen lag ik daar zo leven loos... Het leek wel of mijn lichaam niks kon... maar echt niks , zelfs niet wenen! Ik ga naar beneden ik pak de computer en kijk wat rond op internet.. Morgen vertrekken we op vakantie naar een of ander resort in Marokko. Ik heb er echt zin in!! Blijkbaar zijn daar kei veel hotties!! Ik ga op vakantie met men ouders en we zitten apart op de kamer. Zij zitten in een kamer voor 2p en ik ook. Er komen zowiso hotties op men kamer.
"Riemen vast iedereen we gaan landen." word er afgeroepen door een vrouw. Ik begin te klappen en juichen... Iedereen keek me raar aan. Okaay ik ben gewoon opgewonden voor de vakantie. De vlucht was kei goed verlopen! In Het duty-free gedeelte was ik los gegaan bij de make up , ik wil visagiste worden en dan heb je veel producten nodig voor de personen op te maken. Ik heb altijd voor alles wel een excuus dus ik krijg wel wat ik wil! mijn ouders zijn ook niet van de armste het zijn namelijk 2 adovocaten, ik zie hun ook amper alleen is men ma woensdag vrij, maar dan zit ze meestal heel de dag op haar kleine kantoortje dat ik ja je hoort het goed ik heb ingericht . Mijn ouders vinden dat ik heel veel van mode enzo afweet dus als er zoiets is moet ik hun altijd helpen! Waar ik altijd wel wat geld van overhoud!
Toen we binnenkwamen in het Resort zag ik waarom ze zeiden dat er zoveel hotties waren! Ik zag een jongen met een six-pack lopen met een mooie zwemshort! wowie hij as echt veel te cute! Hij keek me aan en zag dat ik keek hij knipoogde en zwaaide , ik zwaaide terug. Men moeder keek me aan en vroeg: "Ken je hem?" , ik dacht in mezelf 'nog niet maar dat zal niet lang duren' . Ik schudde met men hoofd van niet. Er was een meneer en die moest mij de weg laten zien naar mijn kamer, die was zo grappig en mooi! Toen ik bij men kamer toekwam zag ik dat ik een groot bed had en uitzicht op zee! Ik zat op de 4 de verdieping, wow! men vader en moeder zaten op de 2de verieping ,waar ik echt blij omwas dat ze niet naast mij sliepen nu kon ik jongens uitnodigen!
"Is het lekker meis?" vroeg er een jongen achter me, hij had zo een typische jongens geur. Ik zat een stuk meloen te eten. Ik draaide men hoofd, het was die jongen van toen bij de aankomst. Ik zei heel verlegen "Ja hoor, wil je ook een hapje?" zonder ja beet hij in de meloen en kwam naast me zitten. "Wat is je naam?" vroeg hij.. Zijn stem oooh die was zo mooi ! "Britt" zei ik," en jij?" hij keek me een beetje raar aan en legde zen hand op mijn been.. "Joseph, wow je naam is mooi net zoals jou." flirt flirt dacht ik in mezelf en legde men had op de zijne. Hij begon met men haar te spelen, ik heb lang bruin haar dat over mijn borsten komt. Hij was zo voorzichtig er mee "Je bent echt mooi," zie hij tegen mij. Hij was echt leuk.
JE LEEST
Raar is oké.
Teen FictionIk ben Britt... Ik haat men leven en men lichaam , eigenlijk alles maar ik weet niet of het nog goed komt met me...