Jungkook's pov
sevgili günlük bugün yeni bir okula nakil oluyorum. o okulu cok merak ediyorum. umarım rahatca yeni arkadaslar edinebilirim.
_
sabah kahrolası alarmın sesiyle uyandım ve yanı başımdaki saati kontrol ettim. okula gec kalmamak amaclı erken uyuyup alarmımı 20dk geriye cekmistim. bu nedenle erken uyanmıstım. uyanır uyanmaz lavaboya girdim ve ılık bir dusla güne basladım. dustan sonra sacımı kurutup taradım ve bakımlarımı yaptım. yeni okula nakil oldugum icin yeni formamı giymek tuhaf gelmisti. parfüm sıkıp bakım malzemelerimin oldugu taraftan uzaklasıp yatagıma yöneldim. yatagımı toparlayıp telefonumun sarjını kontrol ettim. daha sonra kulaklığımı cebime, telefonumu elime ve cantamı omzuma takarak salona ilerledim. annem olayları bildiğinden erken kalkmıs ve üstüne üstlük bana mükemmel bir kahvaltı hazırlamıstı. gercekten annemi cok seviyorum. biraz klise gelicek ama ona cok deger veriyorum. annem olması değil genel olarak bana kücüklügümden beri deger veriyo sürekli benimle vakit geciyor sevdigim seyleri bana hediye alıyor birseyi istedigim anda alıyor ve daha cok fazla sey. annem genel olarak samimi bir kisilige sahiptir. arkadas canlısıdır, ortama kolaylıkla ayak uydurabilir. 1.70 boylarında kahverengi saclı acık tenli dolgun dudaklı kahverengi gözleri düzgün kasları ve bicimli bir vücudu vardı. müzik zevki, moda anlayısı, yemek zevki cidden müthistir. aslında anneme cektigim söylenir ki bence de öyle annemdeki cogu özellige bende sahibim. vücud seklim, sac rengim, göz rengim, kas seklim, dudaklarım, boyum ve diger kisilik özelliklerim gibi seyler annemi andırıyor. ha bu arada derslerimde iyidir bu yönümüde annemden almısım. bu arada annem bir polis. ama meslegine ragmen benimle cok rahat bi sekilde vakit gecirebiliyor.
-ee heyecanlı mısın oglum?
evet anne fazlasıyla hemde-
-fazla kasma kendini her zaman ki gibi rahat ol ilk izlenim cok önemlidir. sen zaten kendini hemen sevdiren birisin pek zorluk cekmessin ama yine de ne tür insanlarla karsılasıcagını bilmiyoruz. fazla samimi olma ama fazla ice dönükte olma tamam mı bebegim
tamam anne -
derken yüzümde yumusak bir gülümse olusuverdi.
-doydun mu annecim
annemi basımla onayladım
-o zaman seni okula bırakayım seninle beraber okula giricem hocalarınla falan tanısırım. ordan da karakola gecerim zaten
mantıklı olur kalkalım o zaman-
-kulaklıgın telefonun kitapların vs. hepsi tamam mı kontrol ettin mi annecim?
evet ettim anne hepsi tam-
-öyleyse cıkalım
anahtarlarımızı ve ayakkabılarımızı alarak evden cıktık. converse'imi giyirek asansöre ilerledim. telefonumdan saati kontrol ettim. o esnada asansör geldi. otopark katına geldiğimizde bizim arabayı aradık. annem sürücü koltuguna bende ön yolcu koltuguna gectim.
-müzik acayım mı anne
benim kafam biraz ağrıyor sen kulaklı dinlesen olur mu bebegim?-
-bana uyar :)
telefonumu bluetooth'a bagladım. spotify'ı actım ve rastgele bi playlistimi sectim. telefonumla es zamanlı olarak gözlerimi kapadım, kafamı kenara yasladım ve camı actım. yaklasık bir 7-8 dakika sonra okula gelmistik. müzigin sesini biraz kıstım. annem arabanın kapısını kapatıp yanımda yerini aldı. fakat hızlıca yürüyerek okulun bahcesine girmisti. bende onunla beraber adımlarımı hızlandırdım. okuldaki cogu öğrenci bana hayran hayran bakıyordu. bu hareketleriyle sasırmıstım. ancak bu davranıslarını pek umursamadım. okulun nöbetcisinden müdürün odasının yerini öğrendik. ve 2. kata cıkıp müdürün odasına girdik. okulla alakalı genel bilgileri verdi. sınıfımı söyledi ve nöbetci ögrenciden sınıf baskanını cagırmasını istedi. müdürle annemle sohbet ederlerken kapı tıklama sesi geldi. sesle birlikte bakıslarımı kapıya yönelttim. genel uzun boylu bi cocuktu. sınıf baskanı oldugunu düsündügüm kisi o olmalıydı. müdür cocuktan beni sınıfa götürmesini vs. istedi. oturdugum yerden kalkıp müdür ve annemin önünde eğilip cocugu takip ettim.
YOU ARE READING
come back to me / tk
Fanfictionbirbirlerini lise dönemlerinde cok seven iki genc uzun bir süre yasam kosullarından dolayı ayrı kalırlar. yetiskin iki insan olduklarında birbirleriyle tekrar karsılasırlar fakat artık hisleri degismistir. ana ship: taekook argo ve angst icerir.