SoN HaYaT

11 0 0
                                    

Turan Sonunda Kendine Gelmişti Ve Gürkan'ı Durdurması Gerektiğini Biliyordu. Silahı Aldı Eline Ve *BOOT* Gürkan Ölmüştü. Turan Yoluna Devam Etti. Sonra Karakola Gitti Ve Teslim oldu. Çoğu Kişi Ona Tüm Şeyleri Tek Başına mı Yaptın ? Kimse Mi Yoktu Yanında ? Dediler. Turan Da Hepsine ''Hiç Kimse,Hiç Kimse Yoktu.'' Dedi. Aslında Gürkan Ölmemişti. Turan Ona Değil Havaya Ateş Etti Ve Onun Kafasına Sopa İle Vurmuştu. Gürkan Birkaç Saat Sonra Uyanınca Turan'ın Onu Bırakmadığını Gürkan'ı Korumaya Çalıştığını Anlamıştı. Kısaca (DELİ TAYFA) Yok Olmuştu Ama. Turan Ve Gürkan Hayatlarına Devam Ediyorlardı. Tekrar İnsan Gibi Davranıyorlardı. Turan Hapishanede Kötü Duruma Düşünce Geri O İşe Dönmeyi Düşündü. Gürkan İse Her Dediğinde ''Hayır! Bunu Bir daha Yapmayacaksın!'' Derdi. Turan Bir gün Buradan Kaçmalıyım Dedi Ve Bir Güvenliği Boğup Kaçmaya Çalıştı En Son İse Kapıda Gürkan Onu Bekliyordu. Gürkan Turan'a Bir Tokat Attı. ''Ben Sana Ne Demiştim ?'' Dedi. Turan İse Silahı Gürkan'a Tutup ''Bu Sefer Gerçekten Ateş Ederim Önümden Çekil!!'' Dedi. Gürkan İse ''Senin Vurduğun Mermi Benim Canımı Acıtmaz!'' Dedi Ve Arkadan Güvenlik Geldi. Turan'ın Kaçmasına Yardım Ediyor Sanılan Gürkan Ve Turan Orada Vuruldu. İkiside Ölmüştü. Ama En Azından Dost İken Öldüler.

(SON)

2 ArKaDaSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin