♤MELEK GÜCÜ ♤

231 178 6
                                    

Yağmurlu bir havada yeni evimize gidiyorduk.Bugün 1 kasım ve benim doğum günüm.Babam bana hediye olarak büyük bir kasabaya taşınacağımızı ve güzel bir evimizin olacağını söyledi umarım öyledir.

"Ne zaman eve varmış oluruz baba?"

Dedim.Yorulmuştum saatlerdir yollardaydık.

"Çok az kaldı az sabret."

Bir orman yoluna girdik.Orman çok güzel ve büyüktü.

"Bu annemin olmadığı 14.doğum günüm."

Babam iç çekti.4 yaşında annemi doğum günümde trafik kazasında kaybettik.Bu yüzden doğum günlerimi kutlamıyordum.2 katlı bir evin önünde durduk.Büyük ve biraz eski duruyordu ama yinede güzel gözüküyordu.Tam ormanın yanında merkezden uzak harika.
Babam bana odamı gösterdi.İkinci katta ve büyük bir odaydı.Alt katta salon mutfak ve babamın odası,banyosu vardı.Galiba bu katın sahibi benim.Eşyalarımı yerleştirmeye başladım.Kapım tıklandı ve içeriye babam girdi.Elinde bir kutu vardı ve o kutunun üzerinde ise hep rüyama giren o şekil vardı.Babam kutuyu bana uzattı.

"Annen ölmeden önce bunu sana 18 yaşına geldiğinde vermemi istemişti ve zaman geldi.Bu madalyona iyi bak kızım.Bu madalyon çok değerli"

Başımın üzerine öpücük kondurdu ve odadan çıktı.Kutuyu açtım ve içinden hep gördüğüm o şekil çıktı.Sarı yuvarlak madalyonun tam ortasındaydı.Madalyonu kutunun içinden çıkardım.Madalyonun altında bir not vardı annemden...

CANIM KIZIM LAURA'YA

Seni çok özledim canım.Belki şuan senin yanında değilim ama bilki o madalyonu her takdığında içindeki özlem yok olacak.O madalyon aile yadigarı ve senin alma zamanın geldi.Madalyona ve kendine iyi bak olurmu kızım.Senin hayatın daha yeni başlıyor...

Gözlerim dolmuştu.Haklıydı hayatım daha yeni başlıyordu.Ne pahasına olursa olsun bu madalyonu hep saklayacaktım.Notu katlayıp cebime koydum ve madalyonu yavaşça taktım.Bir anda şekil parladı ama hemen geri söndü.Şaşırdım ama çok güzeldi.Madalyonu gömleğimin içine sakladım.Kendimi çok iyi hissediyordum.Odamdaki büyük pencereye doğru gittim.Ormanı süzmeye başladım ve...

Orada birisi vardı simsiyah giyinmiş ve başını şapkayla kapatmışı bana bakıyordu.Bu da kim ve burada ne işi var? Adam kıpırdamadan beni izliyordu.Ellerimle gözümü ovuşturdum ve gözümü açtım adam yoktu ama nasıl?Kafamın içinde bir ses yankılandı.

"SENİN HAYATIN DAHA YENİ BAŞLIYOR!"

...

Gölge AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin