orospu cocugu gyuvin
gyuvin
YAZDIM LANricky
anani sikim mal
basina is actinhanbin
hop noluyo
kime ne yazdinricky
okulun itiraf sayfasina 'gunwook iserken iceri girdim pipisi yok' yazdimatthew
??hanbin
olm senin derdin negyuvin
COK KOMIK OLCAK
GUVENIN BANAgyuvin & gunwook
gunwook
lan amina kodugumgyuvin
anani sikim|
?
kimsinizgunwook
bos yapma lan
gunwook bengyuvin
tanimiyorum.gunwook
sikerim oglum seni
yarin sabah arka bahcede bekle benigyuvin
ananiavradini|
tamam
🙂
görüldügyuvin çok pis batırmıştı.
hadi ama, sadece biraz eğlenmek istemişti. sayfanın sahibinin kim olduğunu söylemesini beklemiyordu.
gergin bir şekilde okulun kapısından içeri girdi. arka bahçeye doğru yürümeye başladı. kaçarsa daha kötü olurdu.
ve kimseye olanları söylememişti. gunwook onu öldürürse kimsenin haberi olmazdı. gyuvin arka bahçeye geldiğinde yutkunup beklemeye başladı.
beş dakika sonra gunwooku gördüğünde son dualarını etmeye başladı. gunwook tam karşısında durduğunda ona baktı.
"sen kendini komik mi sanıyorsun?"
"anlamadım?"
"mal ayağına yatma lan. itirafı senin paylaştığını biliyorum."
"ne itirafı? ben bir şey bilmiyorum."
gunwook gyuvinin yakasını tutup kendine sertçe çekip gyuvine baktı.
"ananı sikerim oğlum senin."
gyuvin tam ağzını açtığında arkadan gelen ses ile ikisi de dondu.
"gunwook? gyuvin?"
gunwook gyuvinin yakasını hemen bırakıp arkasını döndü.
"hao hyung.."
"siz ikinizin arkadaş olduğunu bilmiyordum. ah, daha ne isteyebilirim ki? arkadaşım ve sevgilimin arkadaşı iyi anlaşıyor."
gunwook haonun dedikleri ile gülümseyip kolunu gyuvinin omzuna attı. gyuvin şaşkınca gunwooka baktı.
"ah evet... biz de tam içeri giriyorduk. değil mi gyuvin?"
gyuvin gunwookun attığı bakışlarla panikleyip başını onaylar şekilde salladı.
"o zaman öğlen yemeğinde ben ve hanbinle beraber yemek ister misiniz?"
sa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one & only "gyuwook
Fanficgyuvin yanlışlıkla okulun korkulan kişisi gunwook ile başını belaya sokar.