Minjiden
Burası neresi? Neredeyim ben? Uyandığımda bir yatakta elim ayağım bağlıydı. Bağırmaya çalıştım. Ama ağzım bantlı olduğu için şapşalca bir ses çıkardım. Ah başım çok ağrıyor. Yatağın içinde çırpındım. Ses yoktu. 5 dk sonra bir adam geldi. Bu dünkü adamdı. Kahretsin. Onu görünce daha fazla çırpındım. Ama iplerim çok sertti. Gevşemiyordu. Hızımı arttırdım. Ama sanırım bu duruma biraz sinirlendi.
Hyj:tamam bu kadar yeter! böyle çırpınarak kendini küçük düşürüyorsun.
Mj:Mmmm!
Hyj:ağzını açıcam ama bağırmak yok tamam mı?
Başımı salladım. Ağzımı açtı.
Mj:Bırakın beni lütfen kimseye bir şey söylemem
Hyj: o raddeyi geçtik bile güzelim
Mj:bana güzelim demeyi kesin!
Hyj:öyle olsun küçük mızmız bebek
Mj:beni burda zorla tutamazsınız. Bu kanunen suç.
Hyj:kanunları dinlemiyen bir adama bunları söylememelisin
Mj:NIYE? AZILI PIS BIR KATIL OLDUGUNUZ ICIN MI?
hyj:Bana sesini yükseltme bu durumdan hoşlanmam
Mj:HOSLANMAMANIZ S!KIMDE MI SANIYORSUNUZ?
Hyj:YETER BU KADAR SIMDI USLU BUR KIZ OL VE BURDA USLU USLU BEKLE
Ağzımı geri kapattı. Ve gitti. Olağan gücümle ipi çözmek için uğraşıyordum. Sonra geri geldi.
Hyj:azılı bir katil olsamda bir genç kızın aç kalmasına göz yumamam iplerini açıcam aşağıda kahvaltı edicez. Kaçmak yok. Anlaşıldı mı? Küçük hanım
Mj:peki
İplerimi çözdü. Ve elimi tuttu. Beraber odadan indik. Aşağıda yemek masası vardı. Benim için sandalye çekti. Ve sonra kendiside yanıma oturdu. Ve başladık. Pek bir şey yemedim
Hyj:Bunu kessinlikle denemelisin çok güzel
Mj:içinde zehir olup olmadığını nerden bilebilirim?
Hyj:tamam önce ben yiyeyim.
Kendisi yedi. Ve 5 dk sonra bende yedim. Tadı güzeldi. Ama burdan kurtulmalıydım.
Mj:lavaboyu kullanabilirmiyim?
Hyj:peki beni takip et
O önde ben arkada yol aldık. Lavabonun önünde durdu.
Hyj:Burada bekliyor olacağım kaçmaya çalışma küçüğüm.
Bir şey demeden girdim. Küçük bir pencere vardı. Ama beni bekliyordu. Onu şüphelendirmemeliyim. Bu yüzden geri çıktım.
Hyj:gel
Mj:nereye?
Hyj:şimdi kaçmadın diye sonra niye kaçmayasın?
Mj:bakın adınız neydi?
Hyj:bunu size söyleyemem
Mj:peki bay adsız burada bir anlaşma yapalım. Beni bırakın gideyim. Kimseye bir şey anlatmayacağıma dair söz veriyorum
Hyj:olmaz evimi yüzümü birini öldürürken gördün gidemezsin!
Buradan nasıl kurtulucam ben. Bileğimden tuttu. Ve odaya çıkardı. İpleri geri eline aldı.
Mj:buna gerek var mı?
Hyj:bu seferlik bağlamıyorum.
Pencereleri ve kapıyı kilitledi gitti. Odanın banyosuna gittim. Orada pencere vardı. Küçüktü. Ama sığardım. Açtım. Ve diğer tarafa atladım.
Hyj:evet dün gece birisi görd-
Ve şansıma bay adsızın üstüne düştüm.
Mj:merhaba ve güle güle
O yerden kalkmaya çalışırken arka bahçenin kapısını açıp ormana kaçtım. Pesimdeydi. Ve beni arıyordu. Ağacın arkasına saklandım. Ayak sesleri kesildi. Sanırım atlattım. Saklandığım yerden çıktım. Ona çarpıp yere düştüm.
Hyj:akıllısın
Kucağına aldı. Kendimi bıraktırmak için çırpındım. Ama olmadı. Sonra eve geldik. Karanlık. Bir odaya getirdi. Sanırım burası ofisti.
Hyj:otur surda gözüm üstünde
Kendiside masaya oturdu. Birşeylere baktı. Bir şey yapmadan oraya uzandım. Ve uyumaya çalıştım. Gözlerim kapandı. Sonra yanıma oturdu. Ve başımı okşadı. Hissedebiliyordum. Ama karışmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𖤐⭒๋࣭ ⭑Hwang hyunjin ile hayal et𖤐⭒๋࣭ ⭑
FanfictionGece yarısı evine dönen minji ara sokaklarda bir adamın öldüren mafya baronu ve azılı bir katil olan Hwang Hyunjini görür. ve artık peşinde azılı bir katil vardır.