Darbe

15 3 0
                                    

Hyunjin'den

Minji gitmişti. Tekrar koğuşuma dönmüştüm. Biraz orada bulunan kütüphaneden aldığım kitabı okudum. Zaten sonrasında yemek vaktiydi.

Yemeğimi almış ve kalabalık olmayan bir masaya oturmuştum. Masadakiler beni görünce kalkmıştı.

E tabikide mam salmıştım. Kalkmaları normaldi. Sonrasında bir adam yanıma oturdu. Giydiği sıfır kollu tişörtü kaslarını belli ediyordu. Kollarındaki dövmesi onu havalı gösteriyordu. Piercingleride iyiydi. Bende yaptırmalıydım.

"Adın hyunjin değil mi?"

"Evet de sen kimsin?"

"Ben Jeon Jungkook. Benimle bir olmalısın."

"Nasıl? Anlamıyorum düzgün anlat. Hem sen cete üyesisin değil mi?"

"Beni tanıman iyi. Beni dinle şu günlerde belediye başkanı pis işler çeviriyor. Senin benim gibi katillerden kurtulmak için idam yapıyorlar gizli gizli."

"Af dalan diyorlardı."

"Onlar boş iş. Yalan söylüyorlar akşam çeteye geri döncem mahkumlar kabga edicek. Gardiyanların başıyla anlaştım seni bizim koğuşa alıcaklar. Kavga başladığında kaçıcaz yokluğumuz belli olmaz. Sabah geri döncez benimlemisin?"

"Yok olma ihtimalimiz yüzde kaç?"

"%20"

"Ah tamam seninleyim yalnız bir şartla"

"Neymiş? Paraysa sıkıntı değil"

"Paraya ihtiyacım yok kız arkadaşım-"

"Seni mi aldattı öldürelim mi? Lez mi? Hanile mi istersen adamıda öldürrüz"

"Saçmalama sen gaysin galiba hamile değil.  Beni içerdeyken ona zarar gelebilir. Peşine adam takmanı istiyorum"

"Bende birşey diyeceksin sandım hallederiz"

"Tamam şimdi detayları konuşalım"

Sevdim seni iyi çocuksun hetero olmasaydın-"

"Sakın! Aklından bile geçirme"

"Şaka yaptım canım kızma hemen ee bugüne kadar kaç kişiyi öldürdün"

"Saymadım bereketi kaçmasın diye"

"İsteyince komik oluyosun bak. Neyse boşver. Beni iyi dinle"

♣︎♠︎

"Hazır mısın?"

"Hazırım jk"

"Beni takip et"

Sırayla lavabo için izin almışlardı. Şimdj kavga çıkmasını bekliyorlardı.

"ÖNUNE BAKSANA LAN!"

"BAKMIYORUM"

"Şimdi hadi"

Koridorda kargaşayı fırsat bilip çıkmışlardı. Hazırlanan araca binmişlerdi.

"Oh! Sonunda atlattık"

"Bi an bende planın yaramayacağını sandım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𖤐⭒๋࣭ ⭑Hwang hyunjin ile hayal et𖤐⭒๋࣭ ⭑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin