Bu gün 4. gün

23 3 0
                                    

Bu gün 4. günümüz geçen günlerde her gün sabaha kadar konuştuk . Çok mutluluk vericiyidi herşey yolunda gidiyor ben Özgeyi gün geçtikçe daha çok seviyorum benim sevgimden biraz pay koparıp oda beni seviyor hissediyorum . Bu 4 gün 4 yıl olucak çok emin konuşuyorum çünkü ikimizde hiçbir zaman gitmicez ben Özgeye tüm kalbimle inanıyorum çünkü o artık ''Benim kelimelerime anlam katan kızıl kadın'' bu söz onun çok hoşuna gitmişti onu görmeden böyle güzel şeyler yazıyordum o gözleri bir kere görsem neler yazarım artık o bana söz vermişti hem '' Yeniden bahar gelecek ve ben her mevsim senin yanında olucağım '' demişti buda benim çok hoşuma gitmişti birbirimizin hoşuna gidiyorduk işde sevebilirdik birbirimizi mutlu edeceğimize inanmıştık bir tek yüzyüze konuşmak vardı artık ...

Onunda zamanı gelecekti hayvanlar koklaşa koklaşa insanlar konuşa konuşa anlaşıyor ben onunla çok güzel konuşuyorum bana diyor ki her kelimen yüzümü güldürüyor . Birinin gülümseme sebebi olmak paha biçilemez birşey . O artık benim dualarımda yer alıyor hemde en başında ben artık yatarken onu düşünüyorum kalktığımda aklıma ilk o geliyor 2 kere yenildikten sonra buldum ben Özgeyi dahada bırakmam oda beni yense yine bırakmam ki Özge başkalarıyla karşılaştırılacak kadar kötü kalpli biri değil bana '' Senin kalbini sevdim adam '' dedi bu o kadar güzel bir söz ki kanıma dokundu . Seviyorum ulan işde hissediyor oda biliyorum oda beni sevicek eminim abi beni sevebilir yani beni tipim için sevmesin zaten beni kalbim için sevmeye gelsin ben ona şiirler yazayım o bana bir kere gülsün ben ona bin kere yazayım ben artık dokunabileceğim birini sevmek istiyorum...

Herşey zamanla olacak tabi herkesin bi unutamadığı içini yakan birileri var acıları yeni ama derin değil ben yaraları sararım bu işte ustayım o yaranın içini öyle bir sevgiyle doldururum ki o yara kapanmaz aksine dışına sevgi patlatır ben birine sarılıp huzur bulmak istiyorum kimse benden gitmeden ben kıpırdamam yerimden artık mutlu olmak istiyorum be Özgeyi de mutlu etmek istiyorum ki ederimde zaten o bana inanıyor beni kaybetmek istemiyor eminim çünkü ben çok güzel severim elimden gelenin fazlasını yaparım ben birini sevdim mi annem gibi severim herşeyim olur o artık yani ne biliyim sevgiliden öte bi şekilde severim sevmenin ötesinde 

İkimizde ayakta kalmasını biliyoruz kaybetmek bizim için büyük bi mesele değil bizim için en büyük mesele birlikte mutlu olmak ve birlikte mutlu olacağız sadece el ele tutuşup göğe bakmamız yeterli ...

Doğukan Özge'yi SeviyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin